dilluns, 2 de setembre del 2013

St.Miquel dóna per MOLT!!!

Desprès de les vacances, tornem a la normalitat, sempre que es pugui, es clar.
La setmana passada poc vaig poder rodar, ja que em va tocar fer feina al càmping... desmuntar tota la paradeta!!! aquest any ho he tret TOT, no hi he deixat ni la caravana. Pel proper any volem fer algun canvi, tenim tot l'hivern per repensar-nos-hi.

Be, tot i així, aprofitant un parell d'anades i vingudes, vaig pujar un dia a Sarrià per carrilet (1:40Hr, 42'5Km) i un altre dia vaig anar a Platja d'Aro per muntanya, passant per Puig d'Arques (3Hr, 52Km, 1400mts+).
Ahhh!!! i també vaig poder fer la darrera excursió a Roca Ponça i roques rodones... tot un plaer el caminar per aquells indrets.

Aquesta setmana tindré de posar-me les piles... ja que tinc en ment anar aquest diumenge a la trencakames. El dia de la diada, 11 de Setembre... la pedalada nacional de catalunya, la desfrenada. I pel proper diumenge 22 la cursa del meu poble, Sarrià de Ter.


Anant per feina, avui he començat be la setmana, ja que he tornat a pedalar per St.Miquel... i es que St.Miquel dóna per molt, però molt, molt!!!
He anat fet ziga-zagues, puja-baixes i allargant tot el que he pogut fins fer cim a St.Miquel i de baixada... doncs igualment, ziga-zagues i baixa-pujes fins St.Daniel.
En total m'han sortit 36'7Km, amb 2:23Hr i un desnivell+ de 1100mts.
Ruta al garmin


M'he mirat una bona ruta que han penjat els de "platanBike" al wikiloc...
Girona-Girona 2x2.
203Km i un desnivell de 2300mts+... que es poden fer amb unes 15hores.
Anem a agafar "fondu"??? Vinga, que algú m'hi acompanyi!!!



Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada