dimarts, 10 de setembre del 2013

Després del Repte... normalitat

Desprès de la xuscada del Dijous 5/9/13 (Repte inesperat)... volia sortir l'endemà a estirar les cames, però vaig decidir fer bondat i prendre'm un dia de repòs. Això però no va fer que el Dissabte SI sortís a estirar cames... be, era la intenció, però un es va escalfant i ja sap com sol acabar, amb una sortida prou considerable.
Vaig anar per carril bici fins St.Gregori, mentre que a l'apropar-me,  semblava que St.Grau em cridés... i com no, travesso St.Gregori, enfilo pista i amunt, amunt... cames ajudeu-me!!! M'ho vaig agafar al meu ritme, sense voler anar un punt més del que podia... i la veritat que em vaig anar trobant molt be en tota la pujada. Al fer cim, recupero una mica i cap avall, per una altre pista per anar a trobar el corriol que uns dies abans vaig fer amb l'Edu i en Manel, però aquest cop de baixada.

Finalment, 1:49Hr, 31Km i 550mts+. Ruta Garmin


L'endemà, Diumenge, tenia previst anar a la Trenkacames, però vist el que va ploure la tarda anterior... no tenia ganes d'anar a "patir". Així que com tenia sortida "excursionista" familiar, coi, que també toca, NO???
Vàrem fer un puja/baixa a Els Àngels... i vulguis o no, son més de 4 hores caminant els més de 17'5km, que també et deixa'n prou baldat, doncs es supera un desnivell positiu de més de 550mts
Ruta Garmin


Dilluns no tenia ganes de fotre res, però com aquell que sembla tingui connexió amb alguna ànima bessona... em truca en Manel i tot parlant quedem per sortir a pedalar.
Agafo el "ferru" i cap a Girona, carrilet fins Llambilles i pista entre Llambilles-Cassà, per pujar més pista fins el Coll Llumeneres, Ctra.Sta.Pellaia i Coll del Bou.
Per tornar ho fem baixant per pista de St.Cristòfol, Llambilles i carrilet fins Girona.
Una sortida que m'ha anat prou be per treure'm la "mandra" que tenia al matí, i que per en Manel li està anant de conya aquestes sortides per anar agafant el seu ritme i "fondu".

Finalment, 3:30Hr, 49'5Km i 625mts+ Ruta Garmin


Dimarts també surto a pedalar. Sembla ser que ho tinc malament i se'm complica la cosa per anar a la Desfrenada, així que decideixo, a mig matí, fer un puja/baixa a St.Miquel. El cel sembla que amenaça pluja, però em dona temps de fer ziga-zagues (per si plou tornar més depressa) entre St.Daniel, Torre Gironella, Montjuïc i fer cim a St.Daniel, on ja comença a plovisquejar i no em dona més temps que anar de baixada per Montjuïc i la Sorrera del Pont Major.

Finalment, 1:34Hr, 23Km i 700mts+. Ruta Garmin



Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada