divendres, 7 de juny del 2013

Aprendré a Córrer???

Doncs després de més de 4 mesos (3 de Febrer) que ni pensaments de tornar a córrer... aquesta setmana l'Edu em truca i m'engresca. Que et sembla de tornar a fer la Cursa de Policies Municipals de Salt???
No ho tinc gaire clar, però que coi, porto una setmana de tractament per la recuperació del genoll i sembla que tot funciona correctament. I amés, el trauma em va dir que evités el baixar, a peu o correns. Com aquesta cursa es planera i per les deveses de Salt, coi no cal pensar gaire... a provar si funciono en aquest terreny!!!

A les 8:30 ja soc a Salt, em trobo amb l'Edu, que ha vingut amb el seu pare per "vigilar-lo" i que faci bondat... jejeje, aprofita que els pares es fan grans en un no res... i s'han de gaudir com els fills!!!
Foto de rigor, com no pot ser d'altre manera. Avui llueixo la samarreta de la Tramun.

I apa, escalfem una mica, a veure com responen les cames.
A les 9 s'ha donat la sortida de la caminada, i a les 9:30 sortim els de la cursa. Primers metres amb companyia de l'Edu, però com veig que em trobo be i l'Edu em diu que faci al meu ritme... pos a tirar una mica.
El circuit ha estat molt ben senyalitzat, res de desnivell, tot per les deveses de Salt... un terreny perfecte per posar-me a prova. Els primers Km. passen ràpid pel meu nivell
1r a 4:30, 2n a 4:33, 3r a 4:32, 4t a 4:35... avançant i sent avançat, però em trobo còmode.
Però els que venen em pesen una mica més i afluixo una mica el ritme
5è a 4:43, 6è a 4:46 i 7è i reste a 4:55.

Finalment, 33:45 7'24km.
L'Edu a entrat tot darrera meu, amb un temps de poc més de 38min i millorant marca amb la del darrer any. Jo segueixo als 33 i no baixo. Els altres dos anys que hi he anat he fet el temps quasi que calcat... 2011 33:20  i el 2012 34:22. Però està be, segueixo aquí!!!


Content i satisfet de poder tornar a entrenar el córrer... ara a fer bondat i sense passar-me, entrenar mica en mica.

Felicitar l'organització per preparar un matinal com aquest any rere any. Una botifarra boníssima i de regal una samarreta, tot de franc... Que més podem demanar???
Que poguem tornar-hi el proper any!!!


Salut!!!

1 comentari:

  1. Gran Mati en tots els sentits, pero amn la cmanyia el millr, aixi es un luxe passar l osties que et dna la vida...una abraçada Xevi!!!

    ResponElimina