diumenge, 26 de maig del 2013

Després de la Tramun... +Bici

No ha estat res, després d'una bona rustida a la Tramun, reposar el Dilluns.
Revisar i reparar la canyon el Dimarts... pastillas dav.i post., cassoletes pedalier i cadena. A la tarda vull sortir a probar-la, quedo amb en Jordi Jaumendreu... però tinc de donar la volta només de començar. Resalta la cadena.

El Dimecres cambio la pinyonera i a la tarda, amb el Club Sarrià, surto finalmente, ara crec que tot te que anar be.
Be, be... tampoc, ara el plat mitjà continua saltant, però em permet fer la sortida entre plat petit i gran.
Aquestes sortides amb el Club Sarrià son exigents... com m'agrada!!! i intento no faltar-hi. Avui fem una sortida per St.Miquel. Pugem per St.Daniel, Polvorí i anem a fer el corriol que baixa a la Font dels Lleons. Jo i en Jesus el fem molt a peu, però en Jose i l'altre company (perdona, no recordo el nom!!!) el fan tot damunt la bici... Aquest és ja el meu proper objectiu!!! Vull fer aquest corriol tot sencer damunt la bici.
De la Font dels Lleons pel camí de les dones, aquí continuem en Jose, en Jesus i jo, l'altre company s'entorna, ja que ha reventar, roda 29, no portem càmara i sembla que inflant aguantarà fins a casa.
Seguim per pista fent puja/baixa a la casa de les figues i el darrer tram de pujada al St.Miquel, pel corriol. De baixada, per darrera fins Montjuic per la línia de llum i el corriol de baixada a Campdurà.

Finalment, 2:10Hr, 22'75Km i 675mts+


Dijous, segueixo sortint amb en Manel, sortides suaus i d'iniciació, a veure si s'enganxa al mon del BTT. Aquest cop fem un puja/baixa a St.Miquel i l'allarguem fins Bicentury. Aquesta ja es pot dir que es una sortida amb cara i ulls... si senyor!!!

Finalment, 2:37Hr, 20'20Km i 550mts+


Divendres canvio el plat mitjà... tot preparat pel Dissabte, dia en que quedo amb en Jesús i en Xavier del Club Sarrià. Ara ja tot funciona correctament en la meva Canyon. Quedem a les 9 i aquests parell no està per perdre el temps, jejeje.
Així que comencem pujant per la sorrera del Pont a Montjuïc, i pista "el Mur" i corriol fins les pedres de St.Miquel. Pista de l'esquerra i corriol per acabar anant a les Mines del Nen Jesús i corriol "riera mavall" de pujada a Cal Dineret. Baixada fent un parell de corriols a la Font de l'Alau i corriols del territori entre Celrà i Juià per acabar pujant a els Àngels. Aquí jo ja estava per demanar l'hora... i es que cap de nosaltres sembla afluixar. I més... en Xavier sembla que no es cansa, sempre te al·lé per xerrar!!! i jo estic fotent uns esbofecs que deu ni do. Em van deixant enrere uns metres en el tram final, però es tracta de recuperar-me una mica i ja puc anar foten-li una altre estona!!!
Decidim anar fins a Bicentury fent el corriol de l'Open de Quart, pujant a Can Mascort i baixar per els tobogans... un bon final de sortida!!!
Ja només ens queda estirar cames... carrilet fins a Girona i cap a Sarrià.

Finalment, 3:40Hr, 41'50Km i 1125mts+


Avui Diumenge, res, a estirar cames 1horeta. Carrilet fins St.Gregori, faig un voleio pels voltants i carretera fins a Sarrià. En aquesta carretera he vist un ciclista i com ell va direcció Olot, hem compartit "relleus" a bon ritme fins a Sarrià!!!

Finalment, 52min, 21Km i 100mts+



Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada