dissabte, 23 de març del 2013

Adeu a la cannondale

Porto dies sense escriure res al blog, no es que no surti a pedalar NO!!!!
Falta d'inspiració, diria jo... i que també em sap greu exposar nomēs sortida a sortida i fer-me repetitiu. Fins i tot entenc que puc arribar a ser un xic pesat en comentar les sortides en les que només comento la ruta, distancia, desnivell, temps... i no gaire res mes.

Segueixo fent sortides sol, convinant carrilet i muntanya... tot depent de com em sento al muntar a la bici.
Com no, també he sortit amb companyia, molt bona, com sempre. Uns dies amb mes nivell i d'altres amb no tant, però sempre passant un dia de luxe amb tots.

Estic fent una mitjana per setmana de 150km, amb uns 2000mts+de desnivell i 10hores, setmanalment.
Espero poder seguir així, doncs em vaig trobant be... i a mēs, els del club entrenen fort, m'esperen amb eines noves i un nivell que no es a l'abast de tothom, no... nomes pensar-hi em venen cagarrinessssss
Tinc de preparar-me, m'espera un estiu duu, molt duu

Com aquesta setmana hi ha hagut canvis... d'aqui aquesta entrada al blog... m'he "pulit" una de les bicis, la que feia servir entre setmana.

Aquest dijous he dit adeu a una eina de pedalar, la Cannondale Prophet.

Han estat 6 anys compartint km, entre els que hi ha hagut de tot podria dir... patiment, suor... molta suor, caigudes, molts, molts quilòmetres i moltes hores junts
Com tot, tot te un final, i si ja fa dos anys que tinc una substituta, no ha estat fins fa un mes que vaig decidir finalment de vendre-la i que sigui amb unaltre persona amb qui pugui continuar fent sortides. De ben segur que te corda per anys, molts anys.

Venen nous temps, novetats... que si 29, 27.5,... xx1
Tinc força clar el que vull, ara be, sense pressa, que no vull pagar la novetat. I amés... tinc un pepino de bici... CANYON

Ja anire veient com va tot... i treien-ne conclusions. Igual m'escalfo i si surt algo al meu abast... COMPRO!!!


Salut,
Xevi.

1 comentari: