diumenge, 3 de febrer del 2013

Tossut... vinga còrrer!!!

Soc tossut, ho reconec... si no puc còrrer que no sigui per que no ho he provat, això m'ho dic un i altre cop.
De fet, crec que el meu gran error està en la "forma" que tinc de còrrer, doncs ho faig poc i quan ho faig igual faig més del que em tocaria... amés, no escalfo ni estiro tot el que tocaria. Les lesions, doncs, no venen per si soles, sinó que gran part de culpa la tinc jo mateix.

Tal com dic, després de no còrrer en més de 15 díes (des de la San Silvestre), Dijous 17, amb el meu amic Manel (a veure si li agafa el "gustillo" a això de les curses) hem anat a fer la Cursa de Policies de Girona, 6'8Km. No si ja ho dic, no estic preparat i el que faig es anar a fer una cursa... això si, de tranquis, Val??? Faig els primers 2o3 km amb en Manel, l'acompanyo i així "escalfo" i vaig veien com em trobo. Després, ja a la Nestlé, li dic que sembla que tinc més ganes... i em diu que tiri, que elll anirà fent. Així que pujo una mica el ritme i vaig a fer la segona meitat de la cursa al meu ritme. Tot i així, tampoc és que retalli massa de temps, però al menys em puc mesurar una mica i treure'n conclusions.

Ha anat prou be, hem acaban sencers, amb un temps "digne" pel nostre estat de forma (35min)...

Diumenge 20, un puja/baixa a St.Miquel, amb la cannondale... que el vaig allargar una mica més fent un baixa/puja Celrà-St.Miquel. 1:57Hr, 31'5Km amb un desnivell+ de 750mts.

Després, em vaig proposar d'anar a còrrer uns dies entre setmana, tinc que posar en forma els genolls i si tinc sort, s'acostumaran a aquest esport.
Així que el Dilluns vaig fins la Devesa i torno per Pedret. 10'5Km amb poc més de 57min.
Dimecres fins Fontajau i carril fins la Nestlé i tornada a Sarrià. 10Km amb 54min.

Dijous BTT... Pujo a St.Miquel per pista i de baixada, l'allargo baixant per Can Pol i Can Mascort.
1:43Hr, 25'7Km i un desnivell+ de 650mts.

Divendres em decideixo tornar a còrrer... i pujar a St.Miquel. Agafo pel Pont Major, la Sorrera, Montjuïc, pujada del Mur i faig cim al castell, i... cap avall per la Pista de St.Daniel i Montjuïc. 14'5Km amb 1:30Hr i un desnivell+ de 390mts.

I el Dissabte, sortida llarga amb en Martí, Simon, Pep Comas, Pedro i Jordi.
Comencem per la zona de Montfullà, La Miquela i cap a Mas Llunes per continuar uns corriols i camins que ens va ensenyar en Pedro i un corriol de la Trencakames fins l'hermita de St.Pere Sestronques a fer el plàtan o menjar una mica.
Aquí intentem fer un tros més de la ruta de la Trencakames, sense massa èxit i fent-la com varem poder... fins travessar la carretera d'Anglés a Sta.Coloma i ara si la continuem fins l'hermita de Sant Amanç.
D'aquí anem per lliure i sense resseguir la ruta, doncs ens queda una hora i mitja llarga si volem tornar d'hora per dinar. Així que seguim per pista, camins i algun corriol que ens porten fins a Anglès. Ja només ens queda que tornar a Girona, i ho fem per can Casademont, els ànecs, St.Gregori, Bescanó i Salt.
Finalment una molt bona ruta, de 5:10, 63'5Km (des de i fins a Sarrià de Ter)
i un desnivell+ de poc més de 1000mts.

Aquesta setmana, ressentit de genoll, no he anat a còrrer, i quasi tampoc amb bici.
Ha estat aquest Dijous, un Puja/baixa a St.Miquel, 25Km, 1:34Hr i 475mts+ de desnivell.
El Dissabte, vaig quedar amb en Simon i companyia, però després del xàfec que va caure la nit, els vaig deixar "plantats" i no hi vaig anar (Perdoneu!!!... Simon, et vaig enviar un WhatsApp!!!). Tot tenia que estar molt moll, i vaig llevar-me més tard per sortir tot sol al migdia i fer un puja/baixa a Els Àngels passant per St.Miquel. 2:20Hr, 35Km i un desnivell+ de 875mts.

Be, avui Diumenge si que he volgut tornar a còrrer per veure si el genoll aguanta.
Res de fer desnivell, trotaré per planer. Bufa molt d'aire... i fort!!!
Decideixo anar fins Medinyà per el camí de St.Julià tota vora el Ter. Hi han dos quilòmetres fins la cimentera de St.Julià, i després 4km més de camí de molt bon trotar. Es fa molt be, es tot planer i en prou feines trops a ningú. He arribat fins l'antiga SAFA i he girat cua per tornar fins a Sarrià.
Tot plegat m'han sortit poc més d'11Km amb 1:03Hr.
Les cames han aguantat be, el genoll, a la tarda me n'he ressentit una mica. Però el que ha estat a punt de fer-me plegar, avui, ha estat l'ungla del dit petit del peu esq.
Quan no es una punyeta es una altre!!!

Tinc en ment entrenar més i millor el còrrer... te que ser factible per a mi. No em dono per vençut!!!
Aquesta setmana provaré un parell de sortides curtes, de 5a6Km i si tot va be, el cap de setmana una de 10a12km.
Combinat amb la BTT... que també vull sortir a pedalar i aprofitar aquesta setmana que es preveu bona climatològicament parlant.

Ja veurem com va tot...


Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada