dijous, 17 de gener del 2013

Aquest any costa arrancar!!!

Deu ni do com em costa d'arrancar aquest any. Si un dia es per feina, l'altre se'm fa tard i quan me'n adono es fosc, que si em fa mal el genoll... vaja que he fet mes el ronso que no pas altre cosa.

Tot i així, tampoc he estat "quiet" que diem, ara be, com estic acostumat a dia si, dia també (esport)... doncs que quan fa un parell de dies que no toco la bici per mi que sembla com si fes una eternitat.
Aquesta primera quinzena de Gener, després de la inicial del dia 1 "Sortida del SOL"...

Dijous dia 3 una sortida a St. Miquel amb BTT, al meu ritme.
27Km, 2Hr i un desnivell+ de 600mts.

Dissabte 5, diada d'excursionisme a St.Roc de la Barroca.
9Km, 3:40Hr i un desnivell+ de 540mts.

Diumenge dia 6, Reis, surto a pedalar amb en Quim. El previst era fer un parell d'hores per Sarrià, avans no vinguin les pluges, per estar prop de casa i localitzables. Així que només portem 30min i ja truquen en Quim... tenim mitja hora més i ell ja va cap a casa... jo decideixo fer un puja/baixa a St.Miquel, a veure si cremo els turrons!!!
29'5Km, 2Hr i un desnivell+ de 625mts.

No he tornar a fer res més fins Dijous dia 10, que ha estat quan he penjat el telèfon a mig matí i he agafat la cannondale per anar fins St.Daniel, Bicentury, Can Mascort, Vall Preona, quasi-quasi Els Àngels, i cap avall no sense avans passar per St.Miquel.
33'7Km, 2:10Hr i un desnivell+ de 800mts.

Dissabte 12 seguim amb l'excursionisme. I es que hem d'aprofitar aquests dies de "primavera avançada" en ple hivern... Qui ho diria!!!
Aquest cop a estat La Mare de Deu del Mont. Un lloc que quan hi has pujat un cop, no t'en pots estar de tornar-hi, sigui en bici o a peu... Val la pena repetir-ho tants cops faci falta!!!
12'3Km, 4:40Hr i un desnivell+ de 800mts.

No ha estat fins Dimecres, que he pogut lliurar-me de la feina... si, ben tocades les 6 de la tarda que preparo els llums, la cannondale i ganes que no en falten... cap a St.Miquel, un puja/baixa per treure'm el "mono".
1:25Hr, 23'3Km i un desnivell+ de 475mts.


Des que faig les sortides excursionistes per la muntanya... que em resento del genoll. Això em preocupa, tot i que sembla ser unes petites molesties, espero que no vagi a més.
Els dies que he sortit a pedalar, no me'n he resentit, però m'ha costat molt... no se si es que no estic prou motivat, si es que con menys surto més em costa o si li dono la culpa a que fa 15 dies em vàren treure sang i de retruc el ferro m'ha baixat... no se...
La propera setmana tinc prova d'esforç. A veure com em troben!!!

Be, el que compta es que segueixo fotent-li, i fent el que m'agrada.



Salut!!!

1 comentari:

  1. El que et fa falta es vindre cap el poble de Castell i deiletar una sortida escoletera com deu mana, deixat de caminar i correr i puja a la bici, collons, ya estas tardando !!! apa cuidat !!

    ResponElimina