dilluns, 30 de juliol del 2012

Acabo la setmana trinxat.

Dissabte surto amb en Xevi de Manlleu,... sortida ràpida de dues horetes, volem estar d'hora amb la família i així gaudir doblement del dia.
A les 7:30 del matí ens posem a pedalar per la zona de Sta.Cristina, fem uns corriols del final del pollastres de l'any 2011,... però els fem en sentit contrari i de pujada, així cundeix més la sortida... doblement més durs, i tècnics, encara.
A en Xevi li falta millorar molt la tècnica i anar agafant confiança i seguretat, així que em toca esperar de tant en tant i donar-li algun petit consell. Quan es tracta de pista, no hi ha que dir res... hi ha cames i es nota que està fort.
Desprès d'aquests corriols, arribem a la Font Picant i seguim un corriol de la línia de llum, girem a la dreta i seguim pujant per les torres de la MAT, baixem i anem al carrilet per fer l'enllaç fins el següent corriol.
A la pujada d'Alou, baixem fins el carril verd i fem el corriol que ens porta al Rest.Mas Roure, tot fent uns pocs metres d'asfalt. Ara... a gaudir del corriol de baixada!!! Llarg, intens, net, ràpid,... fantàstic!!! El vaig esperant, el baixar i la tècnica no és el seu fort. Però ja que vol fer el pollastre aquest any, li va molt be anar a roda i veure la traçada per anar agafant confiança.
Final del corriol i a pujar la pista del Bietnam (com diuen a l'Escoleta), jo l'anomeno la d'en Mortadelo, ja se sap que en això dels noms tothom posa el que vol... tot va en funció de la referència que en tenim alhora de batejar-la.
Un cop a la casa de la bassa i els gossos, anem de tornada per el carril verd, no volem fer tard i és el que ens ha donat la sortida... curta, intensa, fresqueta... de conya!!!


Diumenge, sortida escoletera. Però... escoletera, escoletera!!! que el pollastre el tenim a tocar i, tot i que jo no hi aniré aquest any, estan tots esmolant el ganivet i preparant-se per fer cadascun la seva guerra!!! Com m'agraden aquestes sortides... CANYERES!!!
A les 7 arribo a la benzinera, on ja s'esperen en Sergi i en Carlos. Va arribant la resta de companys... Edu, Pere, Jordi, Pipo, en Nava que no arriba. L'anem a buscar, i com sempre passa, un per un costat i l'altre per l'altre. Nosaltres pel carrilet i ell per la carretera, aixòvol dir que ens ha costat trobar-nos i ja hem perdut 20min de la sortida. Però cap problema, HO RECUPERAREM!!! amb escretx.
També s'hi ha afegit a darrera hora en Xavi que anava amb retard i lhi ha anta be això de perdren's.
Quina patuleya!!! avui em tocarà patir, però patir de debò!!! El divendres vaig anar a treuem sang i tot i que aniré amb menys pes, (400grs. aprox.) en pagarè les consequències de la baixada de ferro.
Pugem pel corriol de Castell d'Aro al Mas Nou, baixem asfalt i pista a la pagesa per baixar i anar a pujar al Mas Nou per darrera. 3 km d'autèntic ascens duu, duu!!! Els pro's ja comencem a imposar ritme (Carlos, Sergi, Xavi, Pipo i Edu). Jo no dono més de si... em començo a menjar l'olla i intento aguantar el meu ritme (més fuix del normal) i els perdo de vista. Per darrera tinc en Jordi, en Nava i en Pere, em consolo jo mateix i aguanto el carro. Tal com veig la sortida, serè dels primers a demanar la hora... sinó temps al temps.
Asfalt del Golf i corriol a la dreta, on fins i tot els pro's provoquen un tap... be, be, que no sigui dit que sempre som els mateixos!!! jejeje.
A partir d'aqui, jo em poso a la cua i els deixo que baixin la pista al seu ritme, que jo tinc molt per aprendre. Un cop avall, anem a buscar la pujada del Cèsar i la Niña del Cèsar... pit i collons!!!
Aquí, també em quedo fent la meva lluita personal al mig del grup... els uns els tinc davant (els de sempre, amb en Jordi que s'hi ha afegit i sembla que està tirant fort) i els d'altres al darrera meu.
Tornem a fer asfalt i per la depuradora baixem la pista fins a Castell d'Aro, fent el corriol del pollastre de baixada.
Reomplim bidons i vinga!!! no perdem més temps, seguim. Pugem la pista que hem baixat fins el trencant de l'esquerra i pista avall, quasi a Sta.Cristina, girem a la dreta i amunt, amunt que fa pujada!!! Quin patir!!! Jo ja tinc ganes de plegar!!!
Esfa tard i en Pipo i en Pere en deixen... jo plegaria, però per honor vull continuar. No és el millor dia que estic de forma, però que coi...!!!
Seguim pujant i corriol de baixada a la Font Picant, passant pel corriol d'en Manel i corriols del pollastre. Arribem al carrilet i... Ara ja SI!!! Pleguem NO???
Jo estic ferid de guerra, però no he plorat. he aguantat com un escoletero. M'he clavat el pedal al bessó dret i la sang surt a raig!!! Quina ferida més tonta!!! Coi de pedals!!! o Coi de JO!!!

Bona Sortida, de les més dures que he fet i de les que més malament m'he trobat.
A ritme de cursa... autèntica escoletera!!!
Més de 1200mts de desnivell+. Un puja/baixa constat. Uns canvis de ritme impressionants.
Una companyia de nivell molt i molt alt, i amb molt a aprendre.



Salut!!!

2 comentaris:

  1. hola company! bones vacances també per a tú i la teva família. Jo les faré d'aquí a 15 dies... apartament a la costa i estirar l'ossada a cala Joncols... amb algun entrebanc entre mig.... m'emportaré la bici per pedalar mentre la família fa migdiada, jeje. salut !!!!

    ResponElimina
  2. Xevi ja saps que al estiu estas amb bones mans i els entrenaments son d'allò diferents al que acostumas, un plaer tenirte al nostre costat com be ja ho saps. Fins al diumenge, si ... tens pit i collons jejejeje.

    ResponElimina