divendres, 1 de juny del 2012

Decidit... a per la 2a Tramun!!!

Aquesta setmana, finalment m'he decidit, al veure inscrit a en Dani, doncs que que coi,... anem-hi aquest any, també.!!!
Per anar preparant el tema, doncs deu ni do el que ens tenen preparat aquest any, toca "castigar" una mica les cames per que donin el que hagin de donar en aquells moments on més falta farà.
Així que, si be no vaig poder fer res ni Dilluns ni el Dimarts, Dimecres vaig fer una ració doble. Al matí, una mica d'hora, 8:20, me'n vaig a còrrer una horeta, per la muntanya que tinc al costat de casa. Asfalt fins  el col·legi Montserrat i ja pista i corriol de pujada al Golf Girona, tornada pel mateix corriol, pista i corriol per darrera del Col·legi, pujo el turó de 30mts i baixada (dels carretons) d'asfalt i cap a casa.

10'6Km, 1:02Hr, 170mts+ (ritme 5:51mim/km)

A la tarda, amb en Quim, sortim amb BTT, tot i que el cel no promet aguantar i ens la juguem a fotren's una remullada, a les 18:15 anem cap a St.Miquel, que sembla més net de núvols. Tot parlant, ens arribem a Els Àngels o fem un baixa/puja a Celrà???
De moment, pugem per St.Daniel, i pista del radar, els Bancs i Puig Estela. Aquí decidim la segona opció... m'anirà be per fer un reconeixement a un parell de corriols, i com en Quim sempre fa d'un i em fa costat, doncs apa som-hi. Baixem un tall de pista direcció a la Casa de les Figues, i girem a l'esquerra per fer un camí fins la pista de Cal Dineret, on a quasi les acaballes d'aquest camí hi ha un corriol que han obert ara fa pocs dies (el vàrem veure el darrer dia amb en Quique) i ens endinsem en ell. Per corriolaires com jo... Collonut!!! Baixa i puja tot corriolejant i tornem a la pista de Cal Dineret. Un més anotat i de obligatorietat pas!!!
Seguim aquesta pista uns metres direcció a Celrà i recordo que el passat Diumenge es va fer una cursa de còrrer de Celrà i passava per aquí per enllaçar amb els corriol de la Font de l'Alau... així que anem-lo a seguir!!!
Agafem aquest camí que baixa fins una torre de llum, i fem un corriol que es va obrir per aquesta cursa, on fer-la amb bici és un pel complicada, però res, fem el que podem i el que no a peu. Un cop a la torre de llum, ja agafem uns metres de camí i ja fem el corriol de la Font de l'Alau... llarg, net, maco, amb pedres i alguna llosa molla... tot el que ha de tenir un corriol!!!
Arribem a Celrà tot fent algun corriol més, i ara ja si, pugem a St.Miquel per la pista de la Font del Borni. Una pista que puja força dreta, però que he de dir, per pujar a St.Miquel, quina més o quina menys... totes les pistes piquen!!!
Un cop al castell, ens tapem que amenaça pluja... una pluja que ja no ens ha deixat fins arribar a casa. Una bona remullada, per pillar el que no tenim... un refredat.

Finalment, 31Km, 2:38Hr i un desnivell+ de 750mts.
un Dimecres Complet!!!


Dijous, a la tarda disposava d'un parell d'hores, però no més. Fotia molta calor per sortir abans de les 6, però m'he decidit a anar per Sarrià i agafar llocs més tapadets. Així que a les 5:40 em poso a pedalar, pujant pel Col·legi Montserrat, baixo a la Riera d'en Xuncla, travesso i pujo per camíns, faig algun corriol, però la calor segueix apretant. Res que calor per calor, decideixo anar fins Rocacorba. Sé que no tinc prou temps per fer el cim, però aniré fent i fins on arribi amb una hora, donaré mitja volta i a tornar.
Faig algun corriol per Can Joan Gros, i pista a St.Medir. Ara toca fer asfalt "carreteru", de St.Medir a Montcal i Adri, on ja agafo pista fins el trencant de Biert-Rocacorba.
Aquí es on he arribat amb una hora, no em puc entretindre massa, tot i que algun corriol si que podré fer. Així que pujo un 500 metres de la pista de Rocacorba i ja agafo el camí i corriols de l'Open de Canet del 2011 (era de pujada, jo el faig de baixada)... Acollonant!!! una mica acollonit, també, doncs tot sol amb el temps força just i per aquest camí-corriol... tota una aventura!!!
Un cop arribat a la pista, ja més tranquil... un altre cop agafo l'asfalt d'Adri a Montcal i St. Medir, on busco un corriol que em va ensenyar en Joan Molas (BTT orientació), fins la pista de St.Medir a Can Joan Gros, corriol de baixada i camins i pista... Riera d'en Xuncla i Col·legi Montserrat.
Vaig be de temps i em sobren uns minuts, així que pujo el camí-corriol fins el Golf i baixada d'asfalt fins a casa,... just a l'hora.

Finalment, 35Km, 2:08Hr i un desnivell+ de 830mts.


Divendres... avui s'ha fet la Cursa de Policies de Salt. Ja hi vaig anar l'any passat i aquesta no me la volia perdre!!! 7'5Km de còrrer, per pista planera de les deveses de Salt. Molt maca, força gent, Marxa i Cursa, Samarreta de regal, Butifarrada i beguda per tots els participants, i el millor en aquests esdeveniments,... gratuïta!!! jejeje.
Anava sol, tot i que en Dani em va dir que hi anava també, però no l'he vist fins l'arribada.
Es dona el tret de sortida, i el ritme és força alt per a mi, tot i que intento d'aguantar-lo... i sembla ser que ho aconsegueixo. Tota la cursa he tingut a un grupet a pocs mts davant o darrera. Anaven a un ritme molt bo i m'ha servit per poder aguantar aquest ritme. Fins el Km.5 he anat be, però el 6 i el 7 els desitjava més aviat que no pas tard, així que seguint amb aquest ritme, hem anat fent aquests darrers km i acabant amb un temps molt bo, per les meves aspiracions... 33min (1min menys que l'any 2011) !!!
Ritme de 4:27min/km
El primer ho ha fet amb 25min,... Com es fa això??? Quina penya!!!

A l'arribada ja he pogut saludar en Dani, en Xevi Mir, en Jordi...


Ara he de fer bondat per Diumenge... La Tramun!!!
Demà, si surto, sortiré a estirar i no gastar.


Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada