diumenge, 6 de maig del 2012

I Marxa de Celrà

És l'estrena d'una nova marxa en BTT, a tocar de casa. Felicitar a l'organització... i espero que tingui una llarga continuïtat.

A les 8 del matí ja he arribat a Celrà, sense massa pressa he anat a recollir el dorsal i preparar-me per la pedalada. En aquestes que veig arribar en José Antonio, des que va decidir "penjar" la carretera, estrena 29 i sembla ser que serà força assidu a aquestes marxes i curses. Jo també sembla que no perdo el temps i darrerament estic cap de setmana a una i cap de setmana a un altre, així que ja anirem quedant per anar plegats a properes curses.

Avui no hi ha cap altre cursa BTTtera, com es nota, doncs hi ha una gentada que fa por!!!... i com no, a aquestes "marxes" tots hi anem a fer sortida dominguera!!!, jejeje. Apa que no hi veig a gent que està a totes les curses que vaig. Com sempre, tocarà patir si vull anar al ritme de cursa.
Ep!!!... l'escoleta!!!... veig un company del club, que saludo. No hem coincidit gaires cops, però m'agrada veure gent del mateix club.

Sortida a les 9:35 i mes o menys neutralitzada, doncs els de davant ja apreten a la moto i... com apreten!!! Intento estar allí, així que amb el grup de davant anem fent i els vaig perdent metres poc a poc, però segueixo. Deixem l'asfalt i ja comencem a corriolejar, tot un gaudir de corriols que de moment no son gens tècnics i a l'abast de tothom. Puja baixa trencacames, però de bon fer. No he perdut gaire el grup capdavanter, crec que no vaig massa malament, tot i que de tant en tant em va passant algun biker i vaig minvant el ritme amb els de davant. Com sempre dic... els de darrera apreten i els de davant no afluixen!!!
Avituallament... i jo que no paro, vaig be i no em fa falta, menjo i bec del que porto, al proper si cal ja m'aturaré.
Seguim fent corriols, tot voltant per St.Martí Vell, ara ja amb més tècnica, els cartells ens avisen "ull peligru". M'ha tocat baixar de la bici un parell de cops, però tota la resta ho he fet al damunt. És la zona on he gaudit més. Hem passat el segon avituallament, i tampoc he parat, segueixo tinguen "provisions". Estem per la zona de Juià i fem uns corriols tot fent un vuit, en aquestes que abans del Castell de Juià, ens despistem i tornem a baixar pel mateix corriol que hem fet fa uns minuts. Tornem a ser al cementiri de Juià... no se on ens hem perdut, però alguna indicació ens hem saltat (un grupet de 4). Seguim per veure si podem "enganxar" la ruta més endavant, però la cosa es complica, així que agafem el darrer tram de la cursa i arribem a meta, amb 4 o 5 km de "retallada"... ja que el país està de retallades, no serem menys... fins i tot nosaltres també retallem les curses, jejeje.

Finalment m'han sortit 34km, 1:55Hr, 700mts desnivell+
No puc tindre en compte la meva Classificació (15 de 121, cat.38), ja que no ha estat la cursa sencera. Tot i així, em sap greu, ja que no anava malament!!! Que hi farem!!!

El recorregut ha estat molt xulo, molt de corriol del que tant m'agrada, de bon fer i per anar agafant "fondu"... és d'aquelles rutes que faré tot sovint, sinó tota complerta, l'aniré alternant amb sortides a St.Miquel i baixant a Celrà - Juià.

Diumenge vinent "Vilablareix"... igual també m'hi apunto!!!


Ep... pel proper Dimarts, dia 15...
Preparem una Sortida Llaaaaaaaarga.
Girona - La Mare de Deu del Mont - Girona.
+ de 100Km
+ de 8Hores
+ de 2000mts desnivell+

Per treuren's la mandra!!!



Salut!!!

3 comentaris:

  1. Xevi, molt bona marxa aquesta que han preparat la gent de Celrà, jo també l'he vist complicada per la senyalització,però els corriols molt guapos, treient les zones tecniques que crec que només he fet una, eren massa tecniques per mi. La veritat m'he trobat molt bé, m'han sortit 37,5 a 2,30 h. Ens veien a Vilablareix.

    ResponElimina
  2. Felicitats xevi, bona cursa i com sempre, diu molt de tu al reconeixer que t'has equivocat i retallat, pero segur que mes o menys estaries per alla . Salut i pedals nano.

    ResponElimina
  3. MARE DE DEU eso que ehhhhhhh??????????????

    ResponElimina