diumenge, 20 de maig del 2012

Cursa a Sarrià


Desprès de la Duatlò d'ahir, una mica tocat de cames, avui, Diumenge, hi havia cursa de còrrer (6km urbans) al meu poble, Sarrià de Ter. Aquesta nit ha caigut un ruixat impressionant, i al matí, la veritat que de ganes... poques a anar a còrrer. Però, pit i coyongs... vinga som-hi.
A les 9:40 arribo a la UES i m'apunto a la cursa, i ja veig la gent del poble coneguda. En Quim, que tampoc se'n perd ni una, amb el seu fill. També en Marc, tot un atleta sarrianenc dels 400mts, en José Antonio i l'Edu també s'hi han apuntat, així que ja tinc uns quants companys de referència... a veure com ho fem això!!!
Tret de sortida a les 10 del matí, i tot i que no som gaire gent, ja veus qui va fort!!!
Els millors ja es despengen ben aviat, jo els tinc a tocar, però no son pas al meu abast, ni molt menys... jo al meu ritme, amb un punt més del que puc donar... En Marc s'envà... el Fill d'en Quim també, i arribo a l'alçada d'en Quim, l'Edu i en José Antonio... tiro a veure si puc seguir en Jose, deixant l'Edu i en Quim, però sembla difícil posar-me a trotar amb en Jose, així que al meu ritme... poc més de 4min/km.
Tot el temps he estat a aquest ritme, amb un parell de germans, pitits, pitits, de 12 anys (Fidel i Adrià)... cony com va aquest jovent!!! un es sent vell trotant amb aquesta mainada!!!
He intentat seguir aquest ritme, a estones m'ha costat aguantar-lo, i d'altres he estat millor. En Quim m'ha avançat a 2km de meta i l'he tingut sempre a tocar, però no he pogut entrar amb ell a meta, m'ha faltat un "puntasso".
He tingut a vista en Jose (25:08), en Quim (25:15), però m'ha costat seguir "a roda", jejeje. Jo he entrat a Meta amb els pitits, fent el darrer esforç (tot rera ells). Tot seguit, l'Edu (28min).

En Marc 3r. Molt, molt bé!!!
El Fill d'en Quim 9è... quil va parir!!! 11 anys i ja va així.

Finalment, 5'7km amb 25:34min, a una mitja de 4:31min/km.
Classificació 22 de 84.


Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada