diumenge, 27 de maig del 2012

Cap de setmana SOL

Aquest finde... per una o altre circumstància, finalment m'he quedat sol.
Dissabte no estava per sortir a pedalar, doncs Divendres nit vaig tenir sopar, d'aquells que s'allargen fins a altes hores (per mi) de la nit. Més gin-tònics dels que un està acostumat, i ja em veus a les 5 de la matinada falcant el llit... i es que no parava de donar voltes... jejeje.
El Diumenge, (dissabte nit) les tres dones de casa tenien coses a fer, o sigui que una per que matinava (ben d'hora, ben d'hora), i les altres dues per que no tenien pressa a anar a dormir i ja se sap que un quan es jove, surt i l'hora de tornar sempre és massa aviat, així que venien a dormir quan tornava a agafar el son, i tornar-me a desvetllar, doncs res que al matí tampoc tenia cap ganes de sortir a pedalar o còrrer.
Però a les 6 de la tarda, ja tenia els dellonsis enganxats al silló i m'han vingut ganes de sortir a pedalar. en principi, tenia en ment fer un puja/baixa a St.Miquel, però mentre pedalava, recordava la darrera pujada a St.Miquel (amb en Quim), passant per Els Àngels, i es que sembla que St.Miquel ja em queda massa a prop... així que no m'ho he pensat gaire estona, que arribo a St.Daniel i decideixo pujar a Els Àngels, tot fent el camí d'Els Àngels d'apeu, per la plaça de les sardanes i amunt... tot, tot el corriol, passant per sota el "tub" de la variant i seguint tot el corriol d'apeu fins dalt els bancs, baixo el petit corriol fins la casa les Figues i segueixo tots el corriols de dreceres d'apeu fins el cim de Els Àngels.
Aquest cop he fet TOT el corriol d'apeu, de St.Daniel a Els Àngels, sencer, al damunt de la bici, res d'arrossegar-la!!! vaig millorant...
En tota la pujada, no he trobat a cap biker... serè l'únic "llampat" que surt a pedalar un Diumenge a la tarda???
Ni dalt de tot, no hi ha ningú amb bici, només gent gaudint del dia festiu que ha pujat amb cotxe.
Sense parar gaire estona, només per beure una mica, ja vaig de baixada, pel mateixos camins i corrils que he pujat... fins la Casa de les Figues. Pujo a la torre de llum pel corriol fins els Bancs i agafo pista... Puig Estela, Cala Ferriola i darrer corriol de pujada a St.Miquel.
Aquí si que ja m'he trobat un parell de bikes pel camí i algun altre dalt a St.Miquel... no soc l'únic "llampat"!!!
De baixada ho faig per corriols, mínim de pista... per les pedres, corriol a la pista del mur i corriol que porta a la pista de la Font del Ferro i St.Daniel.

Finalment, 1:50Hr, 29'5Km i un desnivell+ de 750mts.


Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada