dimecres, 14 de març del 2012

TramunQuickOffRoad

Dimecres
9:30
Fontajau
Sortida Zona St.Roc de la Barroca

Desprès de passar dos dies una mica "cardat" de la panxa, i haguent convençut en Quique per posposar la Sortida planejada del dimarts al dimecres, ja em veus al lloc en la hora que hem quedat.
Desprès de carregar bicis al cotxe, anem fins a St.Martí de Llèmena per fer la sortida des de allí i anar per feina.
Com era d'esperar en una Sortida d'en Quique, només de sortir (després de fer un tall pel camí ral) ja em mostra la primera "pujadeta" que farem des de lluny... jejeje. A peu més de mitja pujada, tot i així ho hem provat on hem pogut. Després una mica de pista, i recordo un trencant on em diu, "podem seguir per aquesta pista o anar a provar aquest corriol de la dreta que suposo no estarà gaire tapat"...
Be, a qui l'hi diu d'anar a provar un corriol?... anem-hi, cap problema!!!
El corriol s'ha convertit en camí, però tot i això es del tipus que m'agrada, puja i puja... puja fort, està una mica trencat però totalment ciclable. En algun lloc he posat peu, però coneixent-lo es fa bé.
Dalt, anem de baixada per pista sorrenca fins les Basses i d'aquí a fer mes corriols... corriols nets, tècnics, durs, llargs, amb pedres, arrels, de pujada, de baixada... be, tot el que un necessita per gaudir si el que l'hi agrada és corriolejar.
Hem arribat al Puig de Lena i anem cap al Pla de St.Roc, pel camí pedregós i amb lloses fins tocar St.Roc. Allí, proposo de baixar una mica i anar a fer un corriol pel costat sud de la cinglera, així que baixem aquest tros de lloses i rocs i ens endinsem al corriol. S'ha de fer, s'hi ha de passar, és un corriol llarg, sense tanta llossa, això si amb pedra solta, però totalment ciclable. El corriol ens porta al mateix lloc on èrem abans de baixar, així que arribem fins dalt de l'ermita, amb estones a peu però damunt la bici tot el possible. Un cop dalt, aturada per fer una caixalada, un trago i recuperar-nos fent-la petar.

Un lloc per gaudir de la bona vista que des d'aquí ens ofereix aquest indret. Un dia espectacular, clar, net, assolellat... una temperatura acollonant (24º aprox.). Es podria fer creure que és un dia de començaments d'estiu, i tot just estem a l'hivern.

Per baixar ho fem pel dret!!! o sigui pel corriol que baixa la cinglera fins Les Serres, un corriol que veient d'on comença i on hem de sortir, puc deduir que no serà dels trialers suaus, sinó més be dels tècnics i complicats. Tot i així, com també son dels que de tant en tant m'agrada de fer... som-hi!!!
Hi ha trams que s'han de fer a peu, arrossegant o empenyent la bici, però els trams ciclables son d'aquells que t'ensenyen i t'ajuden a millorar la tècnica trialera.
Un cop al pla de sota la cinglera, dons mitja volta i t'adones d'on venim, i si pots deduir per on hem baixat, ja pots imaginar-te com deu de ser el corriolet de baixada.


Des d'aquí, pista fins el Llèmena, portava força aigua i sense passera, o sigui que hem caminat un tros fins el pont i l'hem travessat per sota, fins agafar el Camí Ral i cap a St.Martí.


Finalment 20Km, 2:45Hr i un desnivell de 615mts.

No ha estat una Sortida gaire llarga, ara bé, no per això a deixat de ser intensa.
Bon desnivell per la distància que hem fet,... No???

No se si aquest any faré la TramunBike, però aquest a estat un bon entreno per afrontar-la amb condicions.


Salut!!!

2 comentaris:

  1. Noi, aquest corriol es molt "xulo", val la pena fer-ho...encara que jo, mes estona a peu que a cavall...ja,ja,ja.
    Com estas del genoll? et permet corre?
    tu comento, per que el meu proper objectiu, es el canvi-ho la Mitja de Girona per la de Tossa.
    Es el Diumenge 13 de Maig. A veure si t'animes.
    Salut i pedals.

    ResponElimina
  2. Ramon,

    Si que és xulo, si!!! Jo tenia previst de fer-lo l'altre dia que hi vaig anar, però per una cosa o altre no el vam fer... aquest cop, amb en Quique si que l'he fet... i com be dius "val la pena fer-ho".

    Encara no m'he posat a correr, tot i que la Fisio em va dir que ja podia començar a fer tirades "curtetes"... va dir.
    M'hi poso aquesta setmana.!!!

    Vaig darrera de fer una duatló,... en tinc un regust agredolç i fins que no en faci una, és com tindre una espina clavada!!!

    Per cert... aquest diumenge és la Marxa de Fontcuberta... Igual m'en vaig a fer-la!!!

    Salut!!!

    ResponElimina