divendres, 23 de març del 2012

Encetem la Temporada de Primavera

El temps és ben boig... s'acaba l'hivern més sec de la història, diuen i m'els crec.
I ara encetem la Primavera, amb nevades i pluges intenses... ja ens val!!!
Dit sigui de pas... benvinguda la pluja i la neu, val mes tard que mai.

Darrera setmana amb horari d'hivern, i tal com es presentà el Dijous, tapat i amb molta pluja... tot moll i xop com ara feia temps que no recordàvem, en Quim em truca al migdia, per veure que farem amb la sortida de la Tarda-Nocturna. Donat el dia que fa, quedem amb no fer la sortida... (Mariquilles!!!, pensereu, però amb el panorama del migdia no n'hi havia per menys).
Cap les 4 de la tarda, el cel sembla aclarir-se, i a les 5 fot un Sol ES-PE-TA-RRANT!!!
Truco en Quim,... em decideixo a sortir, però ell ja ha fet altres plans i no m'hi acompanya.
Avui no es tracta de fer invents, el terra serà un pexí-patxap, i toca fer pista i oblidar-me dels corriols.
Així que cap a St.Daniel, pista del radar fins els bancs per seguir la pista fins Puig Estela, Cala Ferriola i darrera pista de pujada a St.Miquel. Faig una petita aturada per recuperar una mica i baixo pel corriol (no m'en he pogut estar!!!) de la pista de pujada, pujo a Puig Estela per Cala Ferriola, els bancs, Can Pol i pista de baixada per Can Barrel, l'esplanada, la Font d'en Fita i St.Daniel.

Tot i el que ha plogut, el terra estava moll però no massa empapat, ni enfangat. Darrerament, el terra estava molt i molt sec i a xuclat tota la puja que ha caigut... una pluja que feia molta falta!!!

Finalment, 1:20Hr, 23'5Km, i un desnivell+ de 525mts.

Per les properes setmanes, ja es podran fer sortides de tardes... els dies seran llaaaaaaargs i ja tenim a tocar l'estiu. Jo crec que em proposaré, igualment, de fer una sortida tarda-nocturna a la setmana, canviaré de dia i d'hora, doncs els dijous no puc sortir més tard.


I el Divendres volia anar a còrrer.. i ho he fet!!!
Em truca en Quique al matí... estic revisant i engrasant la bici, preparant-la per Diumenge i no tinc en ment sortir a pedalar... raro en mi No??? Sortirem la propera setmana!!!

En principi tenia previst fer una sortida suau, d'uns 4 o 5 Km. per veure com responia el meu genoll. Ara fa 1 mes i mig que no vaig a còrrer, i la Físio em va dir que ja podia començar de mica en mica.
Volia fer un corriolet de Sarrià de Dalt a el Golf, però quan pujava per l'asfalt del Colegi Montserrat he vist una Runner que anava a un ritme molt semblant al meu i l'he seguit una estona, a veure si aguanto el seu ritme. No afluixa i segueix al seu ritme, jo tot darrera, pista i asfalt fins la urbanització del Golf i direcció a la Pallonera. A la corva de Can Pere Comes l'he deixat, ha seguit pujant asfalt i jo he agafat el camí i corriol que puja fins la carretera de la Mota (corriol de la BTT Sarrià 2011). Arribat a l'asfalt de la carretera de la Mota (5'75Km, 35:45min, 6:14ritme), giro cua i cap avall que m'he anat escalfant i no era això el previst!!!
Torno pel mateix camí que he pujat, i quan arribo a la baixada de l'escola Montserrat, m'ha entrat un mal al peu dret.
Se m'està fent una llaga a la planta!!!
I es que no paro. Quan no és una cosa és una altre!!!

He preferit parar i seguir fins a casa caminant. De fet, no ha estat gens malament...
1:04Hr, 10'68Km i un desnivell+ d'uns 200mts.

Diumenge estic apuntat a la Duatló de Sils (quines ganes que tinc de fer-ne una), per tant, demà tocarà sortir suau per afrontar-la amb condicions.



Salut!!!

2 comentaris:

  1. A veure com va la duatló, ves en calma que la cosa sembla una i es unaltra tot diferent, sobretot a les transicions.
    Sort i ja explicaras.
    Respecte a les sortides nocturnes, ja diras quin díes les faras, a veure si vinc a una que tinc ganes.
    Salut i pedals

    ResponElimina
  2. Ramon,

    Gràcies, espero tindre una bona impressió de la meva primera Duatló.
    Quan vulguis sortir de nit, només cal dir-me'ho, que amb temps jo faig un forat i quedem.
    Suposo que sortirem els Dimarts o els Dimecres,... ja ho deixaré escrit per aquí.

    Salut!!!

    ResponElimina