divendres, 13 de gener del 2012

St.Miquel... BTT Nocturna i Running

Dijous segueixo amb la intenció de fer la Sortida BTT nocturna setmanal, si be amb aquestes festes i entre una cosa i altre ens hem saltat dues setmanes sense fer-la, aquesta si que si... en Quim em truca i quedem a les 5:15 a casa meva/seva per començar la sortida a les 5:30.
Ja s'amaga el sol i comença a entrar la humitat i la fred... i això es nota, i molt a la Vall de St.Daniel. Així que per entrar en calor, i abans no es faci fosc, a les monges agafem el camí per pujar a Torre Gironella i començar a agafar temperatura, corriol (Font de les curculles) de baixada i ja tenim fet el primer desnivell de la sortida. En Quim ja bufa!!! jejeje...
Font d'en Fita, Font dels Lleons i decidim pujar pel camí de les dones... ja es de nit fosca al bosc, així que llums i pugem xino-xano.
Oooopppssss!!! coi, aquí han obert un camí nou!!! Anem-hi??? en Quim l'hi falta temps per contestar... o hi tant!!! Fa una olor el terra de "verge", si no l'han obert avui, pot ser d'ahir com a molt... el seguim una bona estona, es divideix, per un costat no està acabat, seguim per l'altre un altre estona fins que també queda mort... però de ben segur que aviat tornarà la màquina i seguirà obrint camí... el tindré en compte per fer prospecció la propera setmana.
Així que tornem al camí de les dones i amunt, amunt que fa pujada!!! Can Pol, els bancs, Puig Estela... pista i mes pista fins St.Miquel... a dalt, al castell, parem una estona per "marujear" una estona i ens abriguem una mica per baixar, aquí a dalt no fa gens fred, però a mida que baixem ens pelarem de fred.
Ja que portem aquest "peasso" de llums, corriolerem una mica, No???. Per baixar ho fem per la pista de Celrà, a la primera corba girem a l'esquerra i pista de la pujada de la mort - pujada les pedres... nosaltres anem fins la pujada de les pedres i agafem el corriol de la dreta que ens porta a la pujada del mur, uns metres de baixada d'aquesta pista i corriol a l'esquerra que ens porta a la pista de St.Miquel. D'aquí ja només pista i pista fins la Vall de St.Daniel, on ja tinc els dits de les mans i dels peus "congelats".

Finalment 2:10Hr, 25'70Km amb un desnivell+ 550mts.

Avui Divendres, al matí, a bona hora... 10:30 amb un sol espaterrant, ja estic vestit per córrer i preparat per anar a St.Daniel, amb moto, i fer un puja/baixa a St.Miquel. La intenció és fer la pujada sencera per pista, tota correns... be, millor dit "trotant", el repte és no parar ni caminar, així que el temps avui és el de menys. No he fet mai un desnivell com el que em proposo... i és nou per a mi. Be, menteixo, ara fa un any aprox. ho vaig provar... però recordo que ho vaig trobar molt dur, dir que vaig caminar molta estona i que em vaig parar forces cops a recuperar.

Així ha estat, que aparco la moto al costat del convent de les monges i en dos minuts ja estic escalfant/estirant, posant a punt el nou gps (avui el provaré), i tot i que fa molta fred a l'ombra, al sol s'hi està de conya!!!

Comença el repte... 10:43 del matí.
El primer Km. bé, costa però bé.  ritme 5min10seg.
2n Km., això comença a enfilar-se, poc però es nota la muntanya.  ritme 6min20seg.
3r Km., collons com puja!!!  ritme 7min40seg.
4t Km., que falta molt???  ritme 8min21seg.
4'77Km ja sóc dalt del castell... a la torre, he pujat els esglaons i tot!!! 34min42seg. Primera marca que hauré de tenir en compte.
Hi ha hagut estones que em fotien molt de mal els bessons, però puc donar per fet que ja puc pujar a St.Miquel correns... Ep!!! per pista, es clar.

Sense parar, amb el risc a refredar-me, ja em poso a baixar, però no per pista, NOOOO!!! Vaig a fer corriols, que també es gaudeixen,... no tant com en BTT, però deu ni do!!!
Corriol de l'esplanada fins la pista, uns metres de pista i corriol a la dreta per pujar fins el camí de les pedres, agafo els corriols d'ahir a la nocturna, fins la pista del mur, corriol a l'esquerra fins la pista de St.Miquel i avall, avall per pista fins St.Daniel.
El ritme de baixada ha estat bo, força bo, crec. 5min30seg. de mitja, aprox.

Finalment, 1:08Hr, 10'75Km amb un desnivell+ 300mts.
I unes molt bones sensacions, per repetir ben aviat, segur!!!


Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada