dimecres, 11 de gener del 2012

Prospecció OpenBMW Quart

Avui, a les 10 del matí ja faig tard, i l'Edu i en José Antonio els sento fora casa meva... m'esperaven a casa seva, però m'he entretingut una mica.
Hem quedat per anar a fer prospecció de la primera cursa de l'Open BMW d'enguany, tot i que fa fresca i que encara estic refredat... s'ha d'aprofitar aquests dies tant macos que fa, i també s'ha d'aprofitar les sortides per gaudir de la companyia.

Com he dit, farem 'prospecció', això vol dir anar al nostre rotllo i fer fins on doni el nostre temps i les nostres forces. Comencem travessant Girona i carrilet fins Bicentury, així ja agafem la part final de la cursa de baixada a Quart. Aquest tros de ruta no l'he fet mai i em servirà per anar de Sarrià a Quart sense fer carretera ni carrilet, així doncs podré pujar per St.Daniel-Bicentury-Quart.
Bé, a lo que vaig... arribem al tram compartit que es fa d'anada i tornada a Quart, aquest ens el saltem i així ja agafem la ruta muntanyenca!!! Pista i corriols... puja i baixa, però sempre amb més puja que baixa fins al cementiri de Castellar de la Selva. Algun tram desconegut per mi, i d'altres que ja els he fet en d'altres ocasions, però molt bona ruta... bé, bona ruta fins la línia de llum, on no l'hem fet i hem sortit fins la carretera i tornat a agafar el corriol per l'altre costat i a seguir amb la ruta!!!
Ahhhh... i un lloc on m'he despistat i l'hem fet a l'inrevés, on ens hem deixat de fer la 2a baixada de la línia de llum... i es que el dia de la cursa si es pot es farà, però avui no toca!!!, jejeje
Un cop baixem del cementiri de Castellar, travessem el Celrè i agafem el trencant a la dreta i a fer la pujada per pista més dura que conec per aquell indret. Pujada per pista que hi ha uns metres que ja no pots més i necessites el plat petit... tot i així arribes a dalt fet caldo, baixes una mica i apa... torna-hi cap amunt!!! i més amunt i amunt fins la torre d'alta tensió i fins trobar-nos amb la pista que be de Can Mascort.
A aquestes alçades de la sortida, en José Antonio ja va força "tocat"... i es que la muntanya et trenca molt amb aquestes "explosions" en les pujades canyeres!!!
Seguim que ara toca baixar... i anem seguint la línia d'alta tensió, per pista, camí i finalment, el corriol llarg de la nocturna d'en Quique... una "gozada". Llarg, maco, tècnic depenguen del ritme de baixada, xulo... molt xulo!!!
Sortim a la pista, un altre pista que en portaria a Can Mascort (Esq.) o Can Marcot del Clot (Dreta). La cursa segueix a l'esquerra per fer un petit corriol i pujar fins Can Mascort, baixar uns tobogans molt tècnics, Quart i un circuit pels voltants de Quart. Nosaltres ja no seguim amb la ruta i en lloc d'anar a l'esquerra, anem a la dreta.
De seguida agafem pista a l'esquerra, direcció Vall Preona i pista fins la Casa de les Figues i ja baixem fins St.Daniel.

Finalment, 33'75Km, 3:12Hr amb un desnivell+ acumulat de 735mts.

Bona sortida, amb la temperatura una mica fresca, és el que toca a l'hivern... a l'estar refredat he patit una mica en les zones més fredes i glaçades que hem trobat, però tot i així he anat molt bé, m'he trobat una mica tapat i una mica de mal al costat esq. al respirar fort, però amb una bona sensació personal.
L'Edu ha seguit molt bé... mentre segueixi i no el vegi al davant, jejeje... però poc tardarà, poc!!! i em tocarà veure'l-hi el culet!!!
En José Antonio a seguit, però ha acabat força gastat. El seu tema és la carretera, i la muntanya li costa, però cada cop el veig millor.

El tema de la ruta,... no se, si es tracta de fer-la competitiva, la trobo perfecte, ara bé, com aquestes curses amés de ser competitives s'anuncien com a "populars"... hi ha dos o tres corriols (els de la línia Alta Tensió i tobogans Can Mascort) que son molt tècnics i durs.

1. Noi, no pares mai?
    No se, si en les teves activitats has fet alguna duatló de muntanya.Si no ho has fet mai, et recomano que ho provis. L'any passat vaig fer la I de les Gavarres a Celrà, una passada.
    El dia 19 de febrer fan la segona edició, jo ja m'apunto.
    ja que veig que vas molt a corre i no diguem en bici, que et sembla fer aquesta duatló?
    Salut

2. Ramon,
    doncs si que tinc previst de fer-ne alguna, si. De fet, vaig a córrer per poder fer alguna duatló i de pas poder acabar-la dignament.

No la sabia aquesta... i amés al costat de casa nostre.

3. nano ara ja far dies que quasi no toco la bici, nomes el diumenge, aixo vol dir que no se et podra tocar i dir re fins mes endavant. ¡¡ collons tot i estar tocat , com li fots !!! tu ves fent corriols nous, per poder fer alguna ruta programada per tu, en aquests indrets. Salut company.

4. Hola Xevi;
    bona cronica, i molt bona ruta...ja..ja, aixo de pasar-te, de moment i crec k per sempre sempre seras el meu refernt!! vol dir que sempre et tindre davant!! aixo em motiva i molt!!la companyia un 10, El tema de la duatlho ok..em parlem!!!
    hem d anr a entrenar cuan estigui el track, al menys el tema de correr!!