diumenge, 1 de gener del 2012

La Darrera i la Primera

Aquesta darrera setmana a estat de recuperació, doncs la lesió al genoll la he arrossegat uns quants dies... no ens podem fer grans!!! Cada cop costa mes recuperar-te d'un cop.
Desprès de la caiguda de la sortida dels 3cims, vaig provar de sortir l'endemà, però ho vaig pagar i no em va fer cap bé aquella sortida. Així que desprès d'uns dies, Dijous 29 ja em trobava millor i vaig tornar a provar de fer una sortida... fins els Àngels. Va anar mig bé i desprès de descansar el Divendres,...

Dissabte 31, cap d'any i darrera sortida de l'Any!!!...
Torno a provar-ho, ara a fer una sortida d'unes 4horetes... amb en Simon, en Martí, l'Alfons, en Pau i en Jordi. Voltem per la Miquela i puja/baixa... baixa/puja trencacames. En una pujadeta on s'ha de fer a peu, jo ho provo de fer damunt la bici, i... caiguda tonta, donant-me un cop al genoll... SI, SI  el mateix que ja tenia "cascat"!!! Serè BURRO!!! Segueixo amb la sortida, una mica dolorit.
Finalment, 4:25Hr, 52'5Km amb un desnivell+ de 875mts.

A la tarda del mateix Dissabte, darrera cursa de córrer de l'Any!!!
Tot i tenir el genoll una mica "cascat", com ja teníem previst de fer amb la Rosa la San Silvestre de Girona... apa som-hi que només son 5Km. En aquest cas si que vaig a fer-li costat en tota la cursa, i com a objectiu... hem marcat per sota dels 30min., tot un repte per la Rosa!!!
Al començament, molt de tap, doncs amb 1400 inscrits, i que tothom vol sortir alhora en bona posició, malament comencem. Jo de primeres ja sento molèsties al genoll, però vaig be al seu ritme, així que continuem fent i sembla que no, però tot i que ens avança gent, també n'avancem alguns de corredors... i això sembla que no, però motiva... No estamos tan mal!!!
Els darrers 2 Km he anat estirant una mica a la Rosa, però tot i així s'ha de reconèixer que ho ha fet molt bé... i amb l'objectiu assolit. 29:50, que si hi descomptem el temps del tap a la sortida es poden quedar en 28min... Contents i Satisfets!!!

A la nit... Sopar amb companys/amics, i gresca fins altes hores... xocolatada amb xurros... per acabar la festa quan ens fiquem al llit a les 6:30 del matí!!!
Jo no les tenia totes i volia anar a veure sortir el sol a Els Àngels, però no tenia la bateria dels llums carregada i cap al llit. Però tenia en ment fer la primera sortida de l'Any i així a estat, que a les 11:30 em llevo i ja em veus preparant-me per sortir amb BTT.
He començat amb el cap "emboirat", jejeje. només de sortir, ja em veus recollint les eines, el telèfon... en el primer salt que he fet... no havia tancat la cremallera de la bossa i tot per terra!!! Ja ho dic, ja,... que estava una mica "emboirat"... el vi, el cava, el gin tònic de garrafa!!! jejeje
Per això aquesta sortida... vaig a cremar el que he pres de més aquesta nit.
St.Daniel, Font dels Lleons, pista de l'esquerra, que puja i puja fins la torre d'alta tensió, els bancs i dreceres d'apeu fins els Àngels. Temps 58min... La boira que tenia al cap ha desaparegut!!!


Per baixar també faig dreceres i un corriol, per fer-ho entretingut,... fins la casa de les figues, camí d'apeu fins els bancs, Puig Estela i darrer corriol d'apeu fins l'esplanada de St.Miquel, per acabar dalt al castell.

I per baixar, torno per Puig Estela i pista de baixada a St.Daniel.
Ha estat una sortida que em feia falta, m'he trobat molt be del genoll i amb molt bones sensacions.
Un dia espectacular, una temperatura molt agradable (15graus), sense res d'aire, un sol de primavera i gent molt sana pel bosc gaudit d'aquest dia.

Finalment, 2Hr, 33km amb un desnivell+ de 850mts.




Salut!!!

4 comentaris:

  1. No pares ni amb el genoll cascat makinorru!!
    Jo, a casa tres dies amb un refredat de colló de micu.
    Bon any!!!

    ResponElimina
  2. Bon any !!!! I a pedalar el que es pugui

    ResponElimina
  3. bon 2012 crac que es millori la pota adeu

    ResponElimina