dimecres, 7 de desembre del 2011

Setmana de Festes i Ponts.

Dilluns surto sol a fer un puja/baixa pels voltants de St.Miquel... sense gaires ganes, no se que em passa però es com si tingués les cames "castigades"... em fan mal només de començar a pedalar, avui serà una sortida per patir, crec.
A les 10:30, m'hi poso, direcció a St.Daniel... i m'hi poso fort, vull veure si desperto aquestes cames!!!
M'ha costat, però satisfet del temps que he fet... 37:15. No és la millor marca, però està bé.
Estic una estona recuperant i repensant-me que fer... entre els meus dubtes, 1- baixar pel dret i penjar la bici al garatge o 2- Allargo una mica el patiment i sacrifici a les cames.
Opto per la segona opció, com no??? Si el que mes costa es començar i escalfar... un cop la màquina està en marxa, fot-li canya!!!
Baixo per darrera del castell, fent la trialera que, tot s'ha de dir, està més trencada que mai i he tingut de fer a peu un salt d'una roca. Segueixo per la pista llarga de darrera fins la pista del mur. La baixo fins agafar el corriol que em porta un altre cop a la pista de St.Daniel-St.Miquel, la que baixo fins la font del ferro i pujo fins la pista del radar, per baixar fins la font d'en Fita. Torno a pujar una mica pel camí particular fins la variant i baixo fin sla Font dels Lleons. Segueixo uns metres direcció a Can Sirvent i torno a enfilar amunt fins la primera torre de llum per provar un camí, que em porta tota vora de la variant fins trobar la pista de la dreta de can Sirvent... on ja baixo per la Font d'en Fita i cap a casa!!!

Finalment, sortida de 1:30Hr, 23'6Km amb un desnivell+ de 500mts.

Dimarts he quedat amb l'Edu a les 9:30 per fer una sortida per St.Miquel, per variar, jejeje.
L'Edu està força "tocat" per tema de la feina... i en aquest esport si no estàs 100% en condicions fíquica/psíquicament no gaudeixes el que realment pots arribar-lo a gaudir.
Sé que no es cap consol, però per desgràcia, hi ha molta i molta gent en situacions com la seva...
Darrerament, ja em toca directament companys/amics/familiars, i se que ho esteu passant realment malament.
Ànims!!! vindran temps millors, i vindran si o si. Les crisis venen i s'en van.

... la sortida!!!.
No tenim res previst de fer, i proposo de fer una sortida llaaaarga i pistera per St.Miquel. Ja vaig fer una sortida fa uns dies, (desprès de les pluges llargues) i la podem repetir, afegint-hi algun puja/baixa... així que St.Daniel, Font d'en Fita, Can Sirvent, pista 2a a la dreta que puja per sobre la variant i a l'esplanada grossa, cap avall fins el pont de la variant, per tornar a pujar a la dreta de l'esplanada grossa. Seguim la pista fins l'esplanada petita i cap a vall a la barraca. Abans del pont de la variant a la Font de la Pólvora, girem a l'esquerra i pugem amunt fins la pista de Bicentury. Girem a l'esquerra fins la casa de la piscina i tornem a ser a la pista per pujar fins la carretera de Els Àngels. Can Pol i baixem pel camí-pista de les Dones. A baix, al travessar la riera, girem a la dreta i pista del mirador amunt. A la torre d'alta tensió pista avall fins la Font del Ferro, on girem a la dreta i passem la variant per sota fins la pista. Seguim aquesta pista a la dreta, per sobre el pont de la variant i la seguim fins el Puig Roca, on agafem la pista del radar i pugem fins el bancs, Puig Estela i agafem el corriol i pista de baixada fins la Font del Ferro. A la cadena, ja agafem la darrera pista de pujada, ara si amb final St.Miquel. No hi acabem de pujar, doncs l'Edu ja demana l'hora i de fet, ja portem un bon desnivell. Així que agafem el corriol de les pedres, per anar a buscar la pista del mur i fer-la de baixada, on travessem la variant pel pont i asfalt fins Montjuïc.
Aquí m'adono que vaig baix d'aire a la roda del darrera... he punxat!!! Com sembla que aguantarà fins a casa, seguim amb una mica de precaució. A l'arribar a casa l'hi he posat pressió al pneumàtic, i sento com perd l'aire a dojo!!! Faig unes voltes a la roda, i veig que el líquid de fabricació casera funciona perfectament i el tapa. Collonut!!! Ja se fer-me el líquid "antipinxassos" amb pocs cèntims, i FUNCIONA!!!

Finalment, sortida de 2:30Hr, 34'5Km amb un desnivell+ de 1075mts.

Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada