dilluns, 26 de desembre del 2011

2011, l'adeu a un Any INESPERAT


No hagués dit mai que aquest any ha anat com ha anat, Qui ho diria???.
Esportivament amb tot el que l'envolta, a estat un any farcit de coses noves.
Ja el vaig començar amb navegador GPS, un Garmin Edge800 que tot i que el vaig estrenar el nadal passat, tot just el Gener vaig començar a treure'n profit. Junt amb el gps, el Wikiloc, MapSource... carregar mapes, baixar i fer prospecció de rutes, buscar nous corriols...
Tampoc mai diria que tot sol anés a fer rutes de muntanya...  i molt menys, que m'endinses sol al bosc per tal de trobar o fer un corriol per enllaçar una i altre ruta. En això m'hi ajudat molt aquest aparell gps.

A primers de Febrer m'arriba l'eina més esperada... la CANYON Lux MR 9.0, una autèntica "pata negra" que si pel que faig fins ara no es que sigui imprescindible... benvinguda sigui. Quin pepino de bici!!! Tot i tindre alguns problemes amb la suspensió davantera i fent-me la guitza en 3 ocasions, un cop reparada definitivament... compleix sobradament les meves expectatives.

Al Febrer, també, recordo comentar una ruta d'en Quique al Wikiloc,... i ja veus que tardem poc en quedar per fer una sortida BTTtera, a Canet... per fer la Cursa de l'Open BMW que no vàrem fer en el seu dia. Des de llavors, sortides, reptes, nocturnes, rutes llargues... colles, companys... Ens ho passem be, fent el que ens agrada!!!

Al Març vaig encetar una nova tasca completament desconeguda per a mi... aquest Bloc. Un altre eina que m'ha servit per "connectar" i compartir amb companys i amics aquesta faceta de la meva vida.
Entre el Bloc i Wikiloc, he contactat amb gent em qui hem compartit l'afició a la BTT.

A la primavera-estiu, mitjançant el bloc, contacto amb en Xavi de St.Feliu i l'Escoleta per quedar i fer alguna sortida per la seva zona. Em decideixo a fer-ne dos o tres a l'estiu,... em va costar decidir-me, ja que soc dels que em costa molt obrir-me amb nous companys. Es tracta d'una colla que em sorprèn pel nivell i la tècnica de cadascun dels qui vaig coneixent. Com baixen!!! i quins corriols m'ensenyen... mes guapos!!!

També ha estat un any de Curses, doncs si fins aquest any n'havia fet 5 o 6 (amb els 3 o 4 anys darrers)... aquest any ha estat unes quantes més.
Aquí m'adono que aquest "mundillu" enganxa, on coneixes i et retrobes amb companys de sortides, on poses a prova les teves condicions físiques i intentes millorar-les... també és per passar-ho bé, conèixer nous indrets (Cabrerés, Besalú,...) nous corriols (Sarrià, Bescanó, Castell d'Aro, Llagostera,...).

Passat l'estiu, i després d'ensarronar a la Rosa en agafar el rol de BTT i còrrer, acompanyar-me en alguna cursa i viure en directe l'ambient que s'hi viu, decididament, comprem una nova CANYON NERVE i així compartir-la, jo com a segona bici i la Rosa com a eina nova per pedalar i a veure si compartim també alguna sortida o cursa fins i tot.

Ahhh... i el que no podia ni imaginar... fer Curses de còrrer, i mira per on ja he fet una mitja marató, 6 o 7 curses populars i m'he iniciat a curses de muntanya. Ni jo mateix m'ho crec.
I la Rosa, també ja s'ha iniciat en aquest tipus de cursa,... tot és començar!!!

També han format part d'aquest 2011 els companys i amics dels darrers anys i colles, sempre anem fent sortides i descobrint nous indrets per gaudir amb la BTT.
Seguirem així per molt temps, espero comptar amb la vostre companyia!!!


El meu petit resum BTT en números del 2011:
530Hr
7.000Km
142.000mts desnivell acumulat


Què n'espero del 2012?, Què demano al 2012?...
Mai he esperat res d'especial, no soc una persona que tingui grans desitjos, tinc el que necessito, i el que no tinc no ho necessito, o fins avui no m'ha calgut necessitar-ho... així que em val amb ser feliç, viure tranquil i poder fer el que m'agrada, no complicar-me la vida que la vida ja n'es prou de complicada.
Salut, SI... és el meu desig per a tothom, i de fet es com signo sempre les meves cròniques i comentaris.


El proper 2012 ja tinc objectius en ment per assolir i reptes per compartir. Espero seguir amb el bloc i explicar les sortides, entrenos i curses amb el meu punt d'opinió personal, com sempre.


Companys que m'heu fet costat en sortides, d'altres que amés hem compartit l'amistat, i d'altres amés amb algun dinar o sopar per celebrar no se que o senzillament per estar junts...
Gràcies a tots per per ser com sou.

Salut, i Bon any 2012!!!

3 comentaris:

  1. Hola Xevi. Bon any sense dubtes i un plaer haver-te conegut i compartir sortides i amistat amb tu. Espero que aquest 2012 sigui encara millor tot i tenir clar que m'hauré de contentar a seguir veien-te el cul... A veure quines coses se'ns passen pel cap i continuem gaudint d'aquest esport junts. Salut i feliç 2012.

    ResponElimina
  2. J veuras com avial estars pedalant un altre cop, aixo ha sigut el cos que ha dit..VULL DESCANSAR!!!!, pq si no tu estaries fent i fent i fent.
    Bueno ha sigut i es un plaer pedalar i tenir l amistat teva, l any que be...MES T HO ASEGURO!!!!. QUE ET MILLORIS!!!

    Edu.

    ResponElimina
  3. Fantastic haber cabalcat al teu costat i aixi haber pogut coneixer un bon tiu com tu i de pas haber fet de parella a Llagostera, pero ¡¡¡ATENCIO!!! la meva parella/novia , continua sent la meva Nava, no ens equivoquem, eeeeeeeehh ?
    Que tinguis un Bon Any i poguem continuar bicicletejant junts. BONES FESTES A TOTHOM.Salut company

    ResponElimina