dijous, 17 de novembre del 2011

Tornem-hi... pluges i mes pluges!!!

Sembla ser que les pluges ja han acabat amb la treva i ja hi tornen. En prou feines he pogut fer gaire res aquesta setmana. Ja va començar el Diumenge amb una pluja ben matinera que no feia vindre gaires ganes de sortir... ni a còrrer.
El Dilluns, continua ploguent... però a la tarda-vespre, aprofitant que les gotes van minvant... surto a còrrer amb la Rosa, ara be, només de començar, cadascú al seu ritme,... jejeje així puc aprofitar i fer uns Kmetrets més. Així que vaig fins la Devesa pel pont de Fontajau, faig una volta i torno a Sarrià pel Pont de Fontajau.
Poc més d'1Hr i poc més d'11Km. que m'han anat de conya!!! i ja em sento millor amb la feina feta.

Ha seguit fent uns dies de pluja continuada i sense espai entre mullada i remullada per poguer agafar la bici... fins Dijous al matí. A les 9 ja es veu que el matí promet, així que truco l'Edu per fer una sortida, però em diu que fins la tarda no pot... i jo no puc esperar a que es torci el dia, així que segueixo amb la idea de sortir amb BTT i no em falta temps per endreçar la feina, que a les 10:45 ja estic pedalant.
Avui he agafat la CANNONDALE... fa temps que no l'agafo, i com avui serà un dia moll m'he decidit a fer-ho amb ella. He anat cap a St.Miquel, doncs poca cosa mes es pot fer amb aquest terreny tant xop, i amés... ho faré per pista, doncs els corriols segueixen sent recomanables de no passar-hi anant tot sol amb lo molls que estan.
Pujo per La Font d'en Fita, i abans d'arribar a la Font dels Lleons, agafo la pista a la dreta i cap amunt fins l'esplanada, per agafar i baixar fins el pont de la variant i tornar a pujar per l'altre pista, torno a l'esplanada pel costat dret i segueixo pujant una mica mes fins l'altre esplanada petita i pista cap avall fins una barraca i el pont de la variant a la Font de la Pólvora. Agafo la pista de l'esquerra que puja fins la pista que ve de Bicenturi, per girar a l'esquerra i pujo, pujo per tornar a l'altre pista que he deixat abans per baixar fins la barraca. Segueixo aquesta pista fins la carretera dels Àngels i pista fins a St.Miquel... per Puig Estela.
Per tornar, també vull fer-ho una mica llarg, així que fins a la carretera dels Àngels torno per la mateixa pista i un cop a can Pol, pista a la dreta per baixar fins una torre d'alta Tensió, el Mirador i baixo una mica mes per tornar a pujar i fer el camí que em va ensenyar l'Edu el darrer dia... i així avui el faré de baixada. Un cop a la casa que estan restaurant, segueixo baixant per pista fins la Font dels Lleons. Segueixo amb mes ganes de pedalar... i el dia acompanya!!! així que a la Font dels Lleons, pista a la dreta per passar per sota de la variant i agafo l'altre pista que puja fins la casa de l'antena, la segueixo fins trobar la pista del radar i cap avall!!! on he fet algun corriol de baixada i tros del camí d'apeu.

Finalment, 2Hr, 30Km., 800mts desnivell+... el terreny molt xop!!! i molts rius pel mig de la pista.

Per Divendres, he quedat amb en Quique i mes companys, per fer una sortida de tot el dia... a veure si el temps ens acompanya!!!