diumenge, 6 de novembre del 2011

Quina setmaneta que portem de pluges!!!

Avui era la data de la Cursa de Muntanya de Girona... i jo m'he rajat!!!
Després de 4 dies de pluges continuades, sense en prou feines descans, els carrers, camins i corriols molls a mes no poguer... m'he desdit de fer la cursa. Hi ha contribuït, també, el fet de que el Dimecres vaig aprofitar a fer pel meu compte la volta curta d'11 Km. i ja em vaig treure el cuc de dins. Però no és excusa... i reconec que l'aigua em fa por!!! jejeje. No tinc ganes de patir més del compte (si ja fer una mitja per muntanya ha de ser dura... amb aquestes condicions té que ser bestialment dura) i si no ha estat aquesta, ja en vindrà un altre que de ben segur la faré amb millors condicions. De fet, fa 4 dies que estic en el mon del running.

En Quim no se'n ha desdit i ell si que hi ha anat. Valent com ell mateix, amb la pluja que queia a les 9 del matí. No m'ho esperava, ja que aquesta nit a plogut durant TOTA la nit!!!.
Me n'ha parlat molt be de la cursa, tot molt ben preparat, molt bons avituallaments i molt bona organització, tot i el dia que no hi ha acompanyat... samarreta de regal, que a més n'hi han regalat dues més (per la seva dona i el seu fill)... molt bon detall, que es d'agrair.
El recorregut molt ben marcat, molts bassals, molta i molta aigua... era d'esperar, jejeje.
Dorsal:  21,  Temps:  2:49:37,  Classificació 161 de 272 Finisher's... Felicitats Quim!!!

Tinc proposat de fer la volta llarga pel meu compte, si els propers dies millora la climatologia, es clar.

Desprès del que m'ha transmès en Quim, em queda el repte pendent per la meva part... així que fins el proper any!!!

Salut!!!

1 comentari:

  1. Xevi,avui era millor veura els "toros" desde la barrera.
    Estava a els Angels i era un suplici.

    ResponElimina