dijous, 24 de novembre del 2011

Desprès de les pluges... torna la calma.

Quins tres dies de pluges que em passat!!!, ho ha deixant tot xop a mes no poguer!!!

Dimecres al matí ja ha sortit un sol que em fa vindre ganes de sortir amb BTT, o si mes no a fer un vol a esbargir-me una mica, desprès de 3 dies apalancat a casa.
Així que... pim, pam,... i els papers de la feina endreçats als calaixos, que ja me'ls trobaré quan torni... Jo me'n vaig a pedalar!!!
Surto sense rumb en ment i amb les cames tocades del Dilluns d'anar a còrrer sense gaires ganes 50min.
M'ha costat escalfar els pistons... ja no se si es que passen 4 dies sense pedalar i ja no soc ningú o es que m'estic fent gran,... o es que cada dia m'exigeixo més, no se, no se. El cas es que m'ha costat un "huevu" començar!!!
Be, doncs ja que costa, fotem-li dues tasses!!! així que començo pujant per St.Daniel, Font d'en Fita, pista forta que puja a l'esplanada, baixo fins la variant i torno a pujar a l'esplanada per la pujada més dreta de totes... on a l'últim tros fa falta el 22 o pateixes de valent. De nou a l'esplanada, segueixo la pista i en la següent esplanada petita, avall passant per la barraca i al pont de la Font de la Pólvora, agafo pista amunt, amunt fins trobar la pista de Bicentury. Segueixo la pista direcció a Bicentury, peró al trobar-me amb la torre d'alta tensió, baixo per la mateixa línia, fins quasi la variant (vaig veure per Wikiloc algú que hi havia passat i vaig voler provar-ho). Segueixo un camí a l'esquerra que passa pel vell mig d'una caseta i tota vora de la variant fins trobar-me la pista.
Un cop a la pista, amunt, amunt fins la torre d'alta tensió i segueixo la mateixa pista, ja fins la carretera de Els Àngels, Can Pol, pista als bancs, Puig Estela... i corriol per afegir uns mts de desnivell més, tot baixant una mica i seguint un camí fins la pista que puja de Celrà a Puig Estela. D'aquí ja pista fins al Castell de St.Miquel, on faig parada per reflexionar una mica i gaudir del preciós dia.



Un Dia ESPECTACULAR!!!
qui ho diria que portem uns dies amb tanta i tanta pluja.
  



Neu al Pirineu... i no fot ni gota de fred!!!


Finalment, 1:55Hr, 28Km, 700mts desnivell+


El Dijous, sortida de nit a St.Miquel amb en Quim i en Tomàs. Quedem a les 17:45 a Fontajau i ens ho agafem amb calma, sense presa però sense mandra. Anem a St.Miquel per pistes, ja que poca cosa mes podem fer amb el terreny com està de xop i de nit. En Quim porta les mateixes llums que jo i anem "sobrats" pel tema de llum, en Tomàs porta unes llums no tant "intenses" i amés no els porta gaire carregats de bateria... igual es queda sense a mitja sortida.
Agafem per St.Daniel i pista llarga de la dreta fins la carretera de Els Àngels. Baixem una mica fins el mirador i pugem a els bancs, Puig Estela i St.Miquel. La nit està molt "neta" i hi ha una vista molt clara de la ciutat de Girona i voltants. A dalt ens prenem el nostre temps per fer una xarradeta i ja anem de baixada per la pista del darrera i la de a peu, on en Tomàs ja es queda sense bateria a els llums i hem d'anar fent-li llum tot baixant, però amb aquestes dos "peazos" de llums que portem, no es cap problema seguir al nostre costat.

Finalment, 2:25Hr, 26Km, 500mts desnivell+

Ahhhh!!!
Hem parlat de repetir sortida de tarda/nit, setmanalment, els dijous... a veure si ho podem fer realitat!!!


A veure si el temps s'estabilitza una mica i no ens sorprèn amb aquests canvis que darrerament ens venen de sobte i ens descol·loca per complet.



Salut!!!


2 comentaris:

  1. Bones Xevi!!! ja veig que no pots estar quiet a casa!!! Et volia comentar que el dia 11 de desembre a Maçanet de Cabrenys fan una duatló de muntanya!, en Quique m'ha comentat que potser et faria gràcia! Jo si tot va bé hi aniré! Ens veiem! http://www.diversport.es/page_53.html

    ResponElimina
  2. Txema,

    Si tot va be, i el meu company Quim m'hi acompanya, hi seré.
    Ja va sent hora de fer una Duatló... que se'm passarà l'arròs!!!

    Gràcies.

    ResponElimina