diumenge, 23 d’octubre del 2011

Sortida Escoletera... Quin nivell!!!

Si, avui Diumenge m'he acostat a Castell d'Aro per fer una sortida amb en Pipo, Nava i Manel de "l'Escoleta", i en Xavi "CC.Platja d'Aro". Tenien previst fer com a sortida, la ruta de la cursa del proper Diumenge "Copa Gironina Castell d'Aro", però abans, en Manel ens ha portat a tastar un corriol que ahir va acabar de netejar... i la veritat que com es curra la neteja de corriols... ha deixat un corriol de p*ta mare!!!
Després de les delícies del nou corriol, ja hem anat per feina a fer la sortida prevista. Així que de Castell d'Aro, la recta del Càmping St.Josep, hem enfilat ja la pujada de la pista fins el Mas Nou... típica i conegudes per tots. Un cop a dalt, corriol de baixada, on jo me l'he fotut dos cops... seguits!!! res d'importància, la bici de vegades no frena el que un espera... i en un corriol d'aquests amb nivell una mica tècnic jo no he estat a l'alçada. Res seguim i ja baixem pista... en diuen la dels tàbacs, molt bruta de trocs i brossa de la desbrossadora, em ve al cap la caiguda que vaig tindre, no fa gaire, en que un tronc se'm va entravessar a la roda dav... i baixo mes poc a poc... tant que els vaig perdent de vista. En Pipo està darrera, però com se que ja m'atraparà, segueixo baixant i baixant... i no m'atrapa... es veu que he seguit massa pista i he baixat massa. M'espero quan soc a baix del tot i sento les veus que venen en busca meva... es veu que teníem que agafar un trencant que jo no el sabia i m'he despistat. Res que ara ens tocarà pujar mes. Pugem tota la pista de la Castanyeda i fem un corriol (que ara ja es un camí) fins la carretera de MasNou-Romanyà. Esperem en Manel, que ha agafat un corriol que no toca i ja anem de baixada a Castell d'Aro...

En Manel ja ens deixa... està trinxat d'ahir netejar el bosc i avui la BTT.

Tornem a pujar al Mas Nou per un altre pista, que si una es dura, aquesta encara més. Ens porta fins la primera pista que hem pujat i ja baixem per fer un corriol "descens" d'aquells que si que es necessita un nivell... i qui el té el gaudeix d'alló més!!!
Tornem a ser a Castell d'Aro... com aquell que es boig!!! jejeje.
De Castell d'Aro, anem fins a St.Feliu, on es veu que també s'hi farà unes voltes per on es va fer l'Open Tàctic i que ja en conec algun tram. Fem tot un puja/baixa de corriols i camins que es per acabar ben servit de la sortida.

Ja son les 12 del migdia i s'ha d'anar per plegar, que fet i fotut jo arribaré a Girona a la 1 i també m'agrada gaudir de la meva vida familiar!!!

Finalment, 3:30Hr, 42'5Km i 1200mts desnivell. Bona companyia, bon, molt bon nivell.

Salut!!!

2 comentaris:

  1. La veritat gran dia de btt i ben acompanyat per un temps nuvolat i amb poc vent, important, m'ho he passat de conya nois, seguim fen sortides axis, com te he dit Xevi, que vinguis tu, edemes dels que ja ens acompanyen, no mes fa que ferme pujar mes el nivell, je, je, je, prepareu-vos, la bestia esta reneixen.

    ResponElimina
  2. Quines sodrtides...uf....no et puc deixar sol!! akesta stemana,kdem,necesito canya..j t explicare..diumge no puc a pltj d aro,hi vaig a peralada a ksa d uns amics...et truko
    Per cert posa el blog k es pugi veure per mobil

    Edu

    ResponElimina