divendres, 12 d’agost del 2011

Segueixo de Vacances i Entreno

Dilluns, dia de Repòs.

Dimarts, seguint amb l'entreno i el propòsit de córrer al menys un parelll de dies a la setmana... avui toca còrrer. Ja que veig que la setmana passada va anar prou bé, amplio el recorregut per matxacar-me una mica més les cames. 14Km de planer amb 1Hr15min., segueixo a un ritme per sobre de 5min/Km. (Per millorar)

Dimecres un altre sortida amb BTT m'espera, doncs he quedat amb en Xevi de Manlleu i dos companys seus, en Roger i en Raúl. En Xevi em diu que vol fer una ruta llarga i amb nivell i proposo de fer la sortida que tot just el passat diumenge vaig fer amb "l'escoleta" i de ben segur que els agradarà.
Com la ruta es gairevé la mateixa del diumenge, no em faré repetitiu, només dir que aquests payos també pedalen fort, sobre tot en Xevi, que per mes que apreti els meus pistons... sento el grinyolar del seu pedalier tot darrera meu (Xevi, has de fer una revisió a la teva canyon... que ja toca!!!)
Avui hem fet el cim de Puig d'Arques, i hem gaudit una estona de les impressionatns vistes del mirador.
Bon entreno de 1075desnivell+ i el millor... la companyia i el bon entrepà de butifarra que ens vàrem fotre a Castell d'Aro. Per cert, on en Pipo em va reconèixer (el Barrufet) i amb en Nava i en Santi ens vàren vindre a saludar, vàrem parlar una estona i ens tornen a convidar en les seves sortides de "l'escoleta". Fins la propera, companys!!!

Dijous... torno a còrrer. Faig el mateix tram, 14Km de planer i el temps... calcat... 1Hr15min., Que dura que és la lluita contra el crono!!!

Divendres he decidit fer de "carretero" per treballar el "fondo"peró com tinc poo, "miedo", canguelis... a l'asfalt, he anat amb BTT per carrilet, que ben treballat, és si fa no fot... "lo mesmo".
Així que a les 7:30 m'hi poso... engalto el plat de 42 (dents i no euros) i li foto castanya als pistons, sense escalfar ni res (cosa malfeta, ja ho se, ja).
Aquesta hora el carrilet està molt net i la gent encara s'ha de llevar. Hi ha uns llocs claus que ja tinc preses les mesures, així que em serveixen de referència pel meu entreno personal. A l'estació de la Font Picant hi arribo amb menys de 18min, al bar "el Carrilet" de Llagostera amb 39min i a l'estació de Cassà amb 56min.
Per a mi ha estat el meu millor "crono" que he fet mai!!! 23Km... a una mitja de 25Km/h
De tornada he volgut fer temps, també... fins i tot m'agrada picar-me amb mi mateix!!!
Així que desprès de fer un trago i mitja barreta, mitja volta i sant tornem-hi!!!
A aquesta hora ja es nota que la gent comença a despertar i a el carrilet ja s'hi veu gent pedalant o correns, tot i que encara es pot anar amb un molt bon ritme, sempre vigilant, es clar.
Doncs de baixada tampoc a estat malament el ritme, no... 46min... a una mitja de 30Km/h.
Quina apretada de cames que he fet avui!!! Coll*ns com cremen!!!
Ara ja feia molt de temps que no anava pel carrilet a aquest ritme i la veritat que et deixa a gust!!!

Dissabte No tinc previst fer cap sortida, esperant la Cursa de Bescanó.

Diumenge, tinc previst anar a la Cursa de les 7 ermites de Bescanó... Ja ho comentaré en un altre crònica si finalment hi participo.

Salut!!!

1 comentari:

  1. Xevi;
    aviat et veig amb mi fent carretera!!!! et coneixo i t agradara...tiempo al tiempo!!!!! un bon bikes de muntnaya tambe es fa i necessita la carretera.
    Salut

    ResponElimina