dilluns, 11 de juliol del 2011

Primera Sortida,... preparada per mi mateix!!!

Be avui ha estat el dia de la Sortida que tenia preparada i que he estat donant-l'hi voltes aquests darrers dies, per intentar fer-la a gust de tots els que hi heu vingut, i per els que us heu quedat amb les ganes de poder-hi venir. Aquest ha estat el meu desig i per les sensacions i comentaris que m'heu transmès, em dono per satisfet!!!

Tenia previst sortir a les 6:30 del matí, com ja vaig posar en el bloc, i com ningú se'm queixava de l'hora, doncs us vaig enviar un correu per confirmar el lloc i hora. Ara si vaig rebre alguna proposta de retardar-la a les 7 o 7:15, comptant amb els que veníeu de Girona i que sinó us teníeu de llevar molt d'hora.
Finalment, la hora de la trobada ha estat a les 7 del matí a Platja d'Aro.
En el decurs de la setmana, vaig rebre correus de gent que comptava en que hi vindria, però que finalment, per un motiu o altre no us ha estat possible. Res, com ja us he dit, "qüestió de prioritats", per pedalar no s'ha de fer cap malfet... així que ja coincidirem amb d'altres sortides... que de ben segur que en prepararé d'altres.
Tot i així hem estat una colla molt maca, en Martí, Alfons, Albert, Simon, Pep Comas, Jordi Jaumendreu, Mia i Jo,...
8 bikers amb moltes ganes de pedalar i de compartir una sortida amb indrets per alguns completament desconeguts.

Hem Sortit de Platja d'Aro direcció al Golf de Sta.Cristina, pel camí que va tot paral·lel a la variant, fins arribar a la casa d'en Lara. Allí hem girant a la dreta, pistes i una mica d'asfalt fins a Solius. De Solius, ja agafem camins i algun corriol fins a dalt de la muntanya, prop de l'Abocador. Sense arribar-hi, doncs fot una pesta insuportable... hem agafat una pista-camí a la dreta, que baixa fins a la riera Ridaura, per seguir pel carril groc i agafar una pista a la dreta que puja i com puja!!!, (jo l'hin dic la d'en Mortadelo) fins Can Gros, una casa amb una bassa, que girem a l'esquerra per tornar a baixar el que hem pujat pel carril groc fins a Can Moner
Aquí girem a la dreta per agafar un camí que planeja amb pujada molt suau, tot tapadet que tots hem agraït la frescor que hi ha en tot aquest camí. Acabat aquest camí, que es converteix amb pista al final... i que ja puja un desnivell considerable, en Jordi ha trencat la cadena i l'hi ha tocat reparar-la, res que no estigui al seu abast. Nosaltres l'hem esperat al final d'aquest camí-pista, on quan ell ha arribat hem aprofitat per fer l'estona del plàtan!!! (parada de rigor) i fer-la petar.
Aquí, l'Alfons m'ha donat unes petites explicacions del funcionament de l'esmorteïdor que m'han aclarit una mica més el concepte que fins ara en tenia. Sempre intento aprendre alguna cosa dels companys, cosa que agraeixo i que jo mateix comparteixo.

Un cop hem recuperat una mica les forces, ens hem dirigit fins a la "V" i a pujar fins la cadena de la pista al Montclar-St.Baldiri.


De camí a St.Baldiri, es veu la pista que puja a les antenes de Montagut de l'Ardenya i en comentem les vegades que hi hem pujat i del duu que n'és pujar-hi. Seguim per pista fins a La Creu d'en Barraquer i fem, de baixada, el corriol "de la Murtra" que tant m'agrada i que se que els hi agradarà tant o més que a mi mateix. Aquí, el primer tram te molta pedra solta hi ha risc de caure i prendre mal i més d'un ho ha de fer a peu. Desprès del petit primer tram, ja es pot fer amb unes condicions millors, ja que el corriol no està tant malament i pràcticament es ciclable al 100%.

Desprès del llarg corriol de baixada, i gaudir amb plenitud de les impressionants vistes que aquest indret ens regala, en fem un curtet de pujada fins la carretera de Pedralta, per seguir per l'asfalt i pujar-hi a dalt de tot i fer la pista de baixada a Can Llaurador, una pista molt sorrenca i que també s'ha d'anar amb molta cura de no prendre-hi mal.
Un cop a baix i deixant la casa d'en Lara a la nostra esquerra, fem un petit corriol de pujada/baixada i ja agafem per el Golf de Sta.Cristina i camí de tornada al càmping.

Els comentaris que hem fet han estat de molt contents de la sortida i uns camins i corriols que la majoria els desconeixia i qui els coneixia feia molt de temps que no els feia. Per tant això m'omple i m'anima a buscar i provar nous camins i corriols per properes sortides que pugui preparar.

Gràcies a tots els que hi heu vingut i per regalar-me un dia de sortida amb la vostre companyia, la veritat que m'ho passo molt i molt bé amb tots vosaltres.

Després de la ruta, hem anat tots plegats a fer un bon refrigeri, 4 olivetes i unes patatones,
Xerrar una mica d'això i una mica d'allò...

Ahhh... en Simon i en Jordi s'han quedat a dinar i pel que he pogut copsar, han acabat de fer un dia rodó... Dutxa, piscina, jacuzzi,... amb companyia de la meva família, que m'ha recolzat en tot moment per tal de preparar aquest dia.

Companys... Fins la propera!!!

Finalment, una ruta de 4:15Hr, 50'80km i 900desnivell+


Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada