dilluns, 25 de juliol del 2011

La meva estrena en Sortida Nocturna

Ahir diumenge, a Palol d'Onyar, a les 8 de la tarda-vespre, en Jesús, un company-amic i veí del càmping on estiueixo, em va convidar a fer una sortida nocturna que organitzaven una colla de companys seus de Palol.Jo, com que ja tenia els magnífics llums arribats de la Xina (gràcies a en Quique per ensenyar-mel's primerament) no en vaig dubtar i m'hi vaig apuntar.
Bé, que arribem a Palol, puntualment, i veiem una colla que sembla ser que mes que una sortida, anirem de "costellada"... i després ens assabentem que no, que molta gent només ve a fer una pedalada fins a Quart i nosaltres seguirem amb la ruta prevista. Això ja em semble millor.!!!

Vinga doncs, comencem a pedalar... i si que sembla que anem de "verano azul", si...
Som molta colla i hi ha força mainada i cal anar amb compte. Fins a Quart hem fet la passejada, ara ja ens quedem els que volem anar a fer la sortida i continuem carrilet fins a Cassà i ja prenem direcció a les Gavarres per pujar fins a Els Metges tot per pista. A la urbanització de les Gavarres hem tingut que encendre ja els llums, primer per visibilitat i al poc temps, ja s'ha fet negre nit.
Aquesta llum que porto jo és espectacular!!! Carda un pet de llum impressionant!!! Això és el que sento que tothom comenta... i jo vaja com fardo!!! jejeje.
Hem fet la pujada cadascú al seu ritme i a l'arribar a Els Metges hem anat esperat a tothom. Hi ha gent que no estava preparada per aquesta sortida i fins i tot a un l'han tingut que vindre a recollir amb cotxe.

Hi ha gent que creu que pot fer una sortida com qualsevol, sense estar preparat, i realment s'equivoca i fa anar malament a la resta. De debò que la gent hauria de ser mes conscient d'on pot arribar i no aventurar-se a fer sortides de 40 o 50 km per muntanya sense haver agafat la bici abans i fer una mica d'entreno...
Perdoneu, Però algú ho havia de dir!!!

Be, de tornada ho fem diferent, pel coll de Llumeneres, i abans d'arribar a Llambilles fem un corriol per així provar, corriols i no només pistes amb les llums. Jo no m'he adonat que era de nit!!! Fer aquesta sortida de nit ha estat una experiència que la repetiré tot sovint, creieu que ben preparat fa goig de fer sortides de nit.

Finalment, a l'arribar a Palol, ens esperava una botifarra amb torrada i refrigeri. Que més es pot demanar?
Tot i ser una Sortida nocturna, hem fet un desnivell de 775mts, que no està gens malament!!!

Ara em toca preparar-.ne una, però jo la vull fer més tècnica... amb força corriol i amb un nivell BTT mig, amés amb bona equipació individual de llums, ja que si no es així, es pateix molt pedalat a les fosques.

Aaaaaaahhhh... Que el Dissabte també vaig sortir a pedalar. La meva intenció era anar a Palamós a trobar-me amb en Martí, l'Alfons i companyia... però a l'arrivar al pont de ferro, la meva sorpresa va ser que "avui no toca", em diu un seu company, en Pedro, i em convida a sortir amb ell.
Així que anem cap a Puig d'Arques, passant per la pista de l'esquerra a la carretera de la Ganga i cap a Romanyà i Golf MasNou. També va sortir una ruta molt maca, amb un desnivell mes que considerable (875mts+) amb unes 3 horetes i amb un nou company al sac!!!

I... també, el dissabte per la tarda, en Xevi de Manlleu, em va convidar a fer una cursa de 8km de la Festa de Sta.Cristina d'Aro. Jo fa molt temps que no vaig a córrer, però Què son 8km??? jejeje i m'hi apunto, es clar que si!!!
La Rosa m'acompanya a Sta.Cristina i em farà costat... ella no va a córrer, sinó que només m'ha animat a fer-la, jejeje que ja es molt, ja!!!
En Xevi va amb la seva cosina i el seu marit, i comencem tots quatre al ritme del mes lent. No anem malament de ritme i al sortir al darrera de tots i sense dorsal, doncs les places ja estaven complertes (700) ens han deixat córrer sense dorsal, ens ha anat força bé i anàvem avançat a molts corredors.
Cap al Km 2 o 3, ens diuen a els Xevi's que si volem apretar una mica el ritme que ho fem, que ells ja aniran fent al seu ritme. I així ho fem, jo pujo una mica el ritme i en Xevi em diu que jo marqui el ritme, que ell m'acompanya. En Xevi de Manlleu està molt i molt fort, fa molt entreno extrem per muntanya i fer 8km quasi planers, per ell es anar a passeig!!!
Be, que anem avançant i avançant corredors, i em vaig trobant bé... Fins i tot, al darrer Km, ens avancen tres corredors que jo veig que puc seguir el seu ritme i m'hi enganxo per avançar-los als darrers 300mts. "una gozada"... Fins i tot aquí m'he de picar!!! I es que quan em trobo bé, m'agrada!!!

No ha estat una gran marca, però per a mi em dono per satisfet... 7'700km amb 40'15"
De ben segur que en Xevi de Manlleu ho pot fer amb menys de 30min!!!




Salut!!!

1 comentari:

  1. Xevi!!!!
    ja veig que no
    no pares!!! saps tinc ganes d coincidir amb tu!!!! amb alguna sortida.
    J estic a Girona!!! et truco!!
    salut

    ResponElimina