dijous, 5 de maig del 2011

Setmana Intensa i Extrema!!!

Si, avui ho tinc que reconèixer... estic completament fos.
I es que aquesta setmana no he parat quiet.

Dilluns vaig anar a córrer... se'm va donar per començar a fer muntanya, i això es molt duu. Només varen ser 12 Km, la majoria planers i uns 4 o 5 amb un desnivell de 150mts. Veure la Ruta

Dimarts, amb en Quique, molt bon jan ell!!!, el vaig portar al meu terreny d'entrenament, St.Miquel i els seus corriols. Una ruta curteta, 25 km però força intensa, +750 mts desnivell. Podeu llegir el seu comentari d'en Quique a seu bloc... corriolada-amb-en-xevi. Com aquesta part es la que faig tot sovint, jo vaig anar molt be tot el track, i en Quique va patir més del normal. Sol passar que alguns dies ens trobem millor que altres. Res que suposes cap inconvenient per cap de nosaltres dos i que finalment l'acabàrem amb molt bones impressions, amb ganes de repetir-ho en altres ocasions.
Veure la Ruta
Dimecres, a la tarda amb en Tomàs i en Pep, una ruta mes light, però que en algun moment ja li vam fotre canya, ja!!! En Tomàs apreta i jo em sento molt valent encara, així que a marcar ritme a les pujades i a esperar en Pep, que l'hi costa molt. Últimament en Pep no agafa gaire la bici i, com ell diu, s'ha de proposar sortir mes sovint... que desprès quan surt ho troba a faltar. Això si, ell abans de sortir amb nosaltres, va fer una escapada d'una horeta pels voltants de Fontajau/Sarrià, cosa que va fer que estigues una mica mes "tocat".
Ruta de 26(corregit)Km, amb un desnivell de 550(corregit)mts Veure la Ruta

Avui, Dijous a les 9:45 del matí a Fontajau amb en Quique, em porta a fer una ruta de les seves... Granollers de Rocacorba Extrem!!!.
De bon començament ja marca el seu ritme... res a veure amb el dimarts quan el vaig portar per la meva zona. Com hi va!!! de Girona a Granollers de Rocacorba m'ha portar a un ritme infernal, no hi ha molt de desnivell i ell s'hi troba molt be en aquest terreny. La ruta que hem fet fins ara ha estat molt maca, passant per Santa Afra (aquí m'ha sobrat una mica el tram d'asfalt), desprès cap a Llorà, St. Martí de Llèmena i Granollers de Rocacorba, on hem fet una visita a un seu company i amic que ens ha ofert un trago i una estona de recuperació i fer-la petar.
Tornem a agafar els pedals i a pujar cap a Rocacorba, sense arribar dalt de tot, per un camí-pista que a mica que anem guanyant alçada, el camí es va trencant més i més, finalment amb molta pedra solta i molta roca en el camí. En tota la pujada en prou feines he vist a en Quique... ell tot davant, tirant i marcant ritme. A mi s'ha fet molt dura la pujada, molt dura. Dalt de tot, en Quique m'ha esperat i ho hem comentat una miqueta. Jo avui estic pagant l'esforç dels darrers dies sense donar-me temps suficient per recuperar, amés avui he agafat la bici vella (no hi han excuses que valguin, jejeje, però em consola). A partir d'aquí ha estat la baixada, però un patir de baixada, d'aquelles que a mi no m'agraden fer per les dificultats extremes i per que amés, el camí es només un 20% ciclable,... i que coi (em perdó), que m'emprenya anar amb bici i haver d'anar mes a peu o amb la bici carregada a l'esquena que al cim d'ella. (Quique, no es per la ruta que has preparat, no, sinó que es per la ruta que ens hem trobat). En quique se l'ha fotut, ha caigut en una roca caient un parell de metres d'un barranc, i es podia haver fet molt mal. Desprès ha tornat a caure, però sense fer-se res. Jo també he sortit un cop pel davant de la bici. Hem quedat esgarrinxats de mans, braços i cames. El corriol es guapíssim, ara be, no es pot ciclar. Se m'ha fet llarg, molt llarg. Però finalment he vist que arribàvem a una pista, i ja se m'han passat tots els mals. Res que només queda tornar per Canet d'Adri, St.Gregori i cap a caseta, que la panxa ja em reclama i es hora de dinar.
Finalment una ruta de 57km amb un desnivell de 950mts Veure la Ruta
En Quique ha fet alguna foto i algun video en el que surto jo... un cop me'l passi o el pengi al seu bloc, també el penjaré aquí. Ell no surt... jo no portava càmara i no he pensat a dir-li per fer-li alguna foto o video a ell.
Aquí estàn els 2 videos del tram mes ciclable del no ciclable...


I el millor que em quedo de la setmana... la companyia en la que surto cada dia a pedalar!!!

Demà si toca descansar de BTT, tot i que per la tarda estaria be de sortir a córrer una estona per preparar la mitja marató de diumenge de l'Hipercor.

Salut!!!

1 comentari:

  1. Xevi;
    No pares!!! la setmana que be, quedarem, ja aura pasat el remençes, per cert, al comentari d una sortida poses, 12 kmt, 5500mts???? quina pasada, ja m l ensenyaras...je...je.
    un sludo

    ResponElimina