diumenge, 8 de maig del 2011

Repte Assolit!!! ½Marató Girona

Avui ha estat la
17a Mitja Marató Ciutat de Girona, 15a Cursa Popular Ciutat de Girona i 6a Minicursa
i m'havia proposat de fer-la, amb companyia d'en Quim, en Simon i altres companys. També les meves filles, la Sílvia i la Marta, m'acompanyarien a fer elles la Cursa Popular, per veure si així s'enganxen a fer algun esport que puguem compartir junts.
Fins ara només m'atraïa la BTT, però avui he comprovat que hi ha vida al voltant de l'esport i que enganxa tant o més que la bici. Ep,... que no vull dir que ara faci el salt a la bici i em decanti per el córrer, NO!!! Mes que res es que m'apasiona també molt aquesta nova vassant d'esport.

Be doncs, com ens ho haviem proposat, hem anat d'hora Jo, la Sílvia, la Marta, en Quim i la Rosa, que ens hi ha portat amb el cotxe. La Rosa podia haver fet la Cursa Popular sobradament, doncs amb el que diàriament va a caminar, podia alternar el córrer i caminar al seu ritme i aquesta Cursa la hagués iniciat a un altre esport com és el córrer. Però tot al seu temps, que sembla ser que si que l'hi ha agradat aquest "mundillo" i a veure si comença per apuntars'hi en alguna altre ocasió.
Cal dir que, Jo i en Quim, ens hem trovat amb una organització una mica "desorientada" i em tingut problemes per aconseguir el dorsal i el xip que haviem sol·licitat prèviament per internet. Finalment han aparegut els nostres dorsals i totseguit hem anat per fer uns escalfaments prèvis a la cursa. Ja ens hem trovat amb en Simon & companyia i també la Marisa, que començarem tots junts l'nici de la Cursa.
La sortida puntual... 9:30 del matí, amb un molt bon ambient i molta gent al voltant de la Sortida, tot i que no hem tingut cap problema per situar-nos al davant. Hem començat al nostre ritme, molta gent ens anava avançant, peró res, nosaltres al nostre ritme que la cursa es farà llarga. El primer a desmarcar-se del grup ha estat en Quim, ha estat en el Km 2, i...  ja no l'he vist en tot el recorregut. Jo he estat una estona amb el Simon, dues companyes i la Marisa, però ja he vist que mica en mica m'anaven deixant enrera i no he forçat, doncs és la primera ½Marató que faig i el meu repte és finalitzar-la per sota de 2 hores. Els primers quilòmetres han estat suaus, al meu ritme i molta, molta gent avançant-me. Això m'ha fet un baixòn psicològic que l'he anat arrossegant més de mitja cursa, i se m'ha fet dura aquesta part. Però veia que els Kms. anàvent passat, avituallaments als 5,... 10... 15 i quan millor he estat ha sigut en aquest moment, que veia que podia aconseguir finalitzar la meva primera ½Marató. M'he anat trobant millor a mida que veia que cada cop quedava menys per finalitzar. Els darrers 3 Km he anat pujant de ritme, i enganxat a dos companys i copiant el seu ritme he acabat per sota del meu objectiu... 1:52min

Estic molt content de fer aquesta primera ½Marató i satisfet pel resultat !!!

Les meves filles finalment han fet la Cursa Popular i l'han fet amb alguna que altre aturada tècnica per recuperar forces. És la primera Cursa, o sigui que en d'altres ja anirem millorant i de ben segur que aviat em superaran a mi. Però per això hauran d'entranar en sèrio, que jo també penso entrenar per posteriors Curses i "piques" familiars, jejeje. No em deixaré guanyar fàcilment!!!

Editat a les 17:00 hores... Escotibials cama esquerra trencats o molt maltmessos.
Tocarà reposar uns dies, a veure si recupero estat de forma.

Quina Satisfacció!!!
Foto cedida per en Quim Moret. Gràcies.

Salut!!!

5 comentaris:

  1. Felicitats Xavi per realitzar la teva primera mitja marató i per aconseguir el teu objectiu!! la veritat es que còrrer enganxa moltissim, i l'ambient en aquestes curses també! Moltes felicitats!

    ResponElimina
  2. Felicitats xevi, el temps esta molt be!!, pero et queda millor la roba d anar en bici!!..ja..ja.

    ResponElimina
  3. Hola Xevi. Felicitats pel repte aconseguit, estàs que et surts... però quina mala llet amb la lesió. Hauràs de fer bondat uns dies. Ja comentaràs que t'han dit i el temps de "baixa" esportiva. Que no sigui res.
    Salut
    Quique

    ResponElimina
  4. Ostia Xevi!!! lo teu si que té mèrit, bici.. corre... quin serà el proper repte una triatló!!! al ritme que vas et veig a una Ironman!!! ja m'agradaria acompanyar-te però ja saps !!!
    apa salutacions !!! i ànims a les nebodes.

    ResponElimina