dissabte, 28 de maig del 2011

2a Meitat de la Setmana ("PreCabreres")

Dijous he quedat amb en Tomàs, que alhora ha quedat amb en Xevi Fosses, agafarem la fresqueta de la tarda, cap a les 6:45 a Fontajau. L'Edu m'ha trucat i per poc que pugui, sembla ser que també s'hi apuntarà.
Arribo a Fontajau 5min tard, i ja veig que m'esperen en Tomàs en Xevi Fosses l'Edu i en Pep, que també veig que ens acompanyarà.
Sense perdre gaire el temps... anem cap a St.Miquel, estirant una mica el trajecte pujant i baixant en ziga-zaga i diagonal entre pistes, camins i corriols. Hi ha algun tros que puja de valent, però ja se sap que pugis per on pugis... si vols arribar a St.Miquel hauràs de pujar!!! es així. De tota manera, avui no ens podem queixar gaire, fa calor però al no fer sol i l'hora que és, s'hi va molt bé.
Entre pistes, camins i corriols vaig veient que en Xevi Fosses i l'Edu tenen molt bon ritme i aguanten be el meu tirón, en Tomàs també segueix be, i en Pep l'hi segueix costant una mica, però al seu ritme no hi ha qui el pari.
Arribats a dalt de Sant Miquel, sense entretindre'ns ja anem de tornada per Puig Estela i el corriol "Xevi Comas" diu l'Edu... Per què serà???, jejeje.
No es pas tot baixada, no... de St.Miquel a Puig Estela tenim un baixa puja per pista trencacames.
Ara si, ja al corriol si que toca baixada fins a St.Daniel. Al començament del corriol trobem uns arbres tallats i posats expressament al mig del corriol, per tocar els coll*ns als qui hi passem. En Xevi Fosses tot decidit agafa i fa una mica de neteja per poder-hi passar pel lateral dret.
Com baixa aquest corriol!!! i mira que és llarg... de Puig Estela fins la variant... Que Xulo!!! Jo el baixo molt ràpid, m'encanta. Tot i que baixant tant depressa, finalment tinc un "llantasso" i... "SSSSSSSSSSS" roda davantera punxada. Res, que toca reparar-la, cap problema!!! 5min i ja tornem a estar pedalant, acabant de fer el corriol que acaba passant per sota de la variant i... St.Daniel.

Finalment em quedo amb una ruta de 1:55hr, 23.75km, 500desnivell+
I com no... amb la satisfacció de sortir amb tant bona companyia.


Divendres, res de res... avui no toca.

Dissabte, sense tindre pensat que fer, si sortir o no... si sortir però poca coseta... valorar opcions, rutes i/o alternatives... m'he decidit a anar amb l'Edu i en Pep per fer poca coseta, ja que diumenge tinc la Cabrerés i s'ha de fer amb condicions dignes.
A les 7:30 del matí em quedat a St.Pere per fer una pujada a St.Miquel, per la pista de sempre i baixar per Puig Estela i la pista llarga de després de Can Pol. La pujada ens la hem pres, l'Edu i jo, a ritme d'en Pep i jo el que he fet es anar a aquest ritme, però amb menys ferro al pedalar, plat mitja i 4t pinyó gros en totes les pujades.
Ha estat una sortida "light" perfecte pel dia abans de la Cabreres i moure una mica les cames. A les 9:30 ja érem a caseta, ven d'hora i poder netejar la bici i fer quatre ajustaments per demà.

Finalment, una ruta de 20.70km, 1:40hr, 450desnivell+

Demà sortirem ben d'hora, a les 5:15 l'Edu, en José Antonio i Jo... cap a L'Esquirol, ens espera la "CABRERES 2011"... ja ho comentaré.

Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada