dimecres, 13 d’abril del 2011

Sarrià BTT 2010

Avui d'entrenament m'he agafat la ruta de la I Marxa/Cursa BTT Sarrià 2010, ja hi vaig participar en el dia de la cursa, amb un temps de 2:25 i avui l'he anat a fer tot solet, de bon matí, bona fresca i una temperatura que convidava a sortir a pedalar.
És una ruta molt "trencacames", es un puja/baixa constant, no s'arriba a una altitud massa alta, però de tant pujar i baixar, acabes fent un desnivell acumulat molt exigent. Amb bons corriols, molta pista i molt poc asfalt.
Pocs trams s'han de fer a peu, en prou feines he tingut de baixar de la bici 4 cops.
El primer per travessar una petita riera, en un corriol de camí a Germans Sàbat.
El segon ja es un tram una mica amb mala intenció, una pujadeta d'uns 50mts amb una pendent de +-30%, que està trencada per l'aigua i roderes de motos. Hi ha unes escletxes de mig metre, vaja que si hi caus dins et pots fer força mal.

Jo (114) el dia de la Cursa, també la vaig fer a peu, tot i que més d'un va probar pujar-la amb la bici.
Fotos tretes del Club Sarrià

El tercer ha estat ja de tornada del punt mes llunyà, cap a tocar quasi La Mota, a l'arribar a una casa en ruïnes que s'ha esllevissat una part de la paret. Està tot el camí ple de pedres/roques de les que es feien les cases antigament, i s'ha de baixar de la bici per sortejar-les.
I el darrer a estat en un troç de 5mts que baixa una pendent de +-70% i no m'he atrevit a baixar-lo. Està a 5minuts del final i no sigui que prengui mal. Ara be, baixar-la a peu també te el seu risc!!!

Es una ruta molt exigent per qui vulgui fer un entreno curt i dur, però al mateix temps és una ruta molt entretinguda, variada, divertida, maca-maca per fer-la amb companyia i prenent-se un temps per gaudir del trajecte.

Be, finalment no he escurçat gaire el temps que vaig fer en cursa, però em dono per satisfet.
2hores 22min, amb 5 min de parada que he aprofitat per rebre una trucada i recuperar una mica les forces.
Temps 2:16, Desnivell 968mts, Distància 35km. ... Veure la Ruta

Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada