dilluns, 25 d’abril del 2011

Presa de contacte "Zona Platja d'Aro"

Sembla que ja flaire a estiu, i jo ja començo a situar-me cap a la Zona d'estiueig. Amb la família comencem les vacances 2011 al Càmping Valldaro, ara hi hem anat aquest quatre dies de Setmana Santa, i tot seguit ja veurem quins caps de setmana podem anar-hi fins que ens hi puguem instal·lar per les vacances d'estiu.
La primera presa en contacte amb aquella zona sembla que ha estat força bona. El temps no ha acompanyat gaire per visitar la platja, però sí per fer allò que més m'agrada,... esport, bici-córrer, descans, àpats, ressopars i sobretaules amb amics, i també... altres cosetes.

El divendres vaig baixar a Girona, per anar a pedalar amb en Tomàs i en Pep. La bici no la vaig portar a Platja d'Aro i així aprofito el viatge per pedalar i baixar la bici per fer alguna ruta aquests dies. Doncs res que a les 8:30 varem quedar per anar a St.Miquel, una pujada/baixada per no perdre el ritme. I vaja ritme... en Tomàs ha agafat un nivell que deu ni dor!!! En Pep tot darrera nostre, amb una bici que l'hi vàren deixar, la seva està a fàbrica per reparar fresses.
El dissabte feia un temps tot raro i a mig matí vaig anar a córrer una estoneta. Feia més d'un mes i mig que no hi anava, i com ja vaig dir llavors, tinc que proposar-me de fer-ho més sovint. Vaig fer 9 km amb poc mes de 45min. i per a mi ja està prou be. El pròxim 8 de maig és la cursa de l'Hipercor i penso anar-hi jo, la Sílvia i la Marta (les meves filles) si no es "rajan" a última hora.
Aquest mateix dissabte, vaig canviar la forquilla de la bici nova, ja em va arribar de la reparació de fàbrica i també la vaig provar, ja que primerament la tenia muntada a la bici vella.
El diumenge vaig anar amb BTT, les cames em feien una mica de molèsties del dia anterior i no em veia capaç de tornar anar a córrer. Així que com em conec una mica aquella zona d'estiuejar-hi cada any, vaig anar a fer una ruta que tot sovint feia. Uns 8a10 km de carrilet per escalfar i a començar a pujar per pistes i corriols fins a Romanyà de la Selva. D'allí cap al golf del Mas-Nou per un asfalt força trinxat i per agafar una pista de baixada molt ràpida i tècnica alhora, doncs aquella zona ès molt sorrera i s'ha de ser força tècnic per baixar ràpid amb aquestes condicions. Fins arribar a Castell d'Aro per tornar agafar uns 3km de carrilet per acabar amb uns 26km i 470mts de desnivell.
Avui he fer un altre ruta de les "durilles" per la zona de St.Feliu de Guíxols. Em disposava a anar a Pedralta i tot rumiant pel camí, mentre pedalava per el camí de Sta.Cristina-Golf-Solius, he canviat de "xip" i en lloc de pujar a Pedralta he anat a fer el Montclar. És una pujada mes llarga i dura que la de Pedralta, tot i que deu ni dor la de Pedralta!!! La ruta es la mateixa fins arribar a un encreuament "Y" que a l'esquerra puja cap a Pedralta i a la Dreta va cap al Montclar. Fins aquest punt he fet 9km i 70desnivell i ara comença de debò la pujada!!! 350mts desnivell amb 4km... tot es tipus repetjons, em prou feines hi ha descans possible. Finalment m'han sortit 450desnivell amb poc mes de 26km.

Això si, se m'han fet dures totes dues sortides. Recordava que eren dures, però... serà que la muntanya també oblida?, vaja com la bici, que si la deixes no sembla recordar-se de tu i et fa patir per tornar a agafar el ritme.

Per cert, a veure qui s'apunta per fer una diada de ruta per aquesta zona, podem preparar un matinal per Romanyà, Puig d'Arques, El Fitor o l'altre banda de St.Feliu, Pedralta y Montclar,... Hi ha muntanya per no acabar-la!!!

Salut!!!

2 comentaris:

  1. Hola Xevi. Ja veig que segueixes sense parar. Jo encara arrossego les "seqüeles" del Turó i aquests dies no he pogut sortir. Aquesta setmana intentaré sortir una parell de tarde però suau, això sí, per la setmana vinent m'he inventat un "Rocacorba extrem" que si pots venir, t'encantarà. Estem en contacte i per l'estiu que estiguis establert al càmping, m'apunto a sortir per allà. També conec força aquella zona i m'encanta. Els caps de setmana ja sap que ho tinc malament.

    ResponElimina
  2. Xevi; no pares sigue, no pares sigue, sigue!!!. Hem de fer una ruta per plt d aro!!. Bona cronica com sempre!!.Jo he sortit avui en carrtera 50km "suaus" i el dissabte puja i baixa "bestia" a St Miquel, et trucare!!!

    ResponElimina