divendres, 8 d’abril del 2011

"Pre" Temporada d'Estiu

Amb la temperatura que està fent aquesta setmana, ja cal preparar la temporada d'Estiu. Toca sortir amb caloreta!!! Tot i que aquesta setmana he sortit cada dia de la setmana... això si, per la tarda i a bona hora, cap a les 5 - 6. Algún dia, l'Edu m'ha fet avançar una mica l'horari... però res, que ens hi adaptem i ja està, un dia a gust d'un i l'altre a gust d'un altre, també he sortit un parell de dies tot sol.
Bé, doncs sortir 5 dies... vol dir desnivell i quilòmetres!!! N'he acumulat més de 2500mts amb pocs més de 130km.
Dilluns, amb l'Edu i en Tomàs, varem enfilar cap a can Mascort, per St. Daniel i camí-pista fins quasi tocar Els Angels, per baixar per pista fins a Bicentury i pel mig de Girona cap a casa. Edu, aquí es va notar l'entreno que portes!!!... en la pista de Can Mascort cap a els Angels, a mi i en Tomàs ens va costar de seguir el teu ritme tot planejant-pujant, i et vam perdre un bon troç.
El Dimarts, per fer una mica d'entreno, vaig anar tot sol cap a St.Miquel, fer un puja-baixa a bon ritme i cap a casa. Amb una horeta i quart deu ni dor com faig rendir l'entreno.
Dimecres vaig quedar amb l'Edu i en Pep, i varem fer una ruta per Costa Roja - Palol de Revardit i el Castell de St.Julia que feia mes d'un mes que no la feiem. Es tot pista ciclable, sense cap dificultat, tret de la baixada del castell de St.Julià, que ès una mica, miqueta... trialera tècnica. Ara bé, aquesta ruta et deixa un desnivell de 600mts.
Pep, la foto que ens va fer l'Edu. Ja no pots dir que no surts al meu bloc,... jejeje.

Edu, com sempre, gràcies per les Fotos.!!!
Si, si, tu tambè hi eres... que qui fa les fotos es qui menys surt, però tu n'has après a fer-le's tot solet.

Dijous... amb en Tomàs, a una molt bona hora, les 6 de la tarda i amb una temperatura de ple estiu... cap a St.Gregori i St.Grau. A aquesta hora es tota la pujada amb hombreta, i en un dia com avuí, s'agraeix. Fem la pujada per pista ample, per la Font de Can Coromines... ara be, de baixada fem tot per corriols i trialeres, força tècniques. Jo les faig totes senceres, a en Tomàs se li'n resisteix algun que altre troç, però cal tenir cura i no precipitar-se, cadascú fins on pot o on vol, que ningú ens exigeix de fer-ho.
I avui Divendres, tot sol cap a St.Miquel, a tornar fer un Puja-Baixa. Una horeta i mitja i bon ritme, de pujada, per agafar-m´ho una mica mes amb calma de baixada per Puig Estela i fer algun corriol per pujar una mica mes el desnivell acumulat.

Vaja setmaneta mes entretinguda que he tingut. Demà dissabte no puc sortir, avuí toca sopar amb els meu bon amic Manel, en Joan Carles, en Putxi, en Ritxi i uns quants companys més del curs de 8è de bàsica. Si, encara, desprès de 30 anys, CADA ANY fem trobades i sopars del curs de 8è.
Aquesta foto ès de l'any passat, aquí encara no habiem començat a sopar i l'ambient era molt tranquil.
Com sol passar sempre, fins el segon plat no es comença a pujar una mica el tema!!!
Esperem que tot vagi com sempre i puguem seguir trobant-nos per molts anys més.

Ah!!! i el dissabte passat, es va fer una sortida de 100 km per les gavarres... jo en vaig fer menys de la meitat, fins al coll de la Ganga, per seguir fins a Platja d'Aro, per fer vida amb la família al Càmping.
La colla... 58 bikers. Una companyia excelent, fent de "sherpa" en Josep Oller. Molts coneguts i molta peña que no coneixia, ara bé, cap extrany. Aquest mon de la BTT cada dia em sorprèn més per la gent que vaig coneguent.
Tot i fer-ne només la meitat, em varen sortir 1150mts de desnivell amb 56km. Tot suma!!!

1. XevI,
    com tu dius vaja semaneta!!!! SI NO PARAS!!!!!!, bona cronica,la setman que be, hens truquem, menys dilluns tot, ok!!!, podiem fer alguna llarga i sortir pel mati.
    una abrçada, i un cop mes UN PLAER, pedalar al teu costat, DE VERITTAT

2. Hola Xevi. No pares!!! Quina màquina!!! Aquesta setmana treballo i ho tinc una mica malament, però pensa que el dimecres 20 és lo del Turó de l'Home. Espero que t'apuntis i que poguem gaudir d'aquesta sortida junts. Doncs res, estem en contacte.